28. 12. 2014

Co mi nadělil Ježíšek?

Po dlouhé době se zase hlásím!
Není to tak, že bych nechtěla nic napsat už dřív - Ježíšek mi dal k Vánocům nový notebook, který bohužel odmítá pracovat tak, jak by měl. Je sice krásný a dobře se na něm píše, ale k čemu je mi notebook který mě každé dvě vteřiny vyhazuje z internetu? 
Pokud s tím máte někdo zkušenost, poraďte co mám dělat :)

A teď už Vám ukážu, co mi Ježíšek ještě nadělil:

Jako první jsme na Štědrý den navštívili babičku s dědou, kde mi Ježíšek nechal obrovkou tašku ve které jsem našla svůj vytoužený míč na sezení / cvičení, teplé pyžamo s tučňákem (která blogerka ho nemá? :D), několik ponožek, tepláky, lak na nehty GS Stars v odstínu 07 Princess (), Rexonu Maximum Protection, tělový peeling od Saloosu s vůní mojita, sprchový gel od Avonu a pleťovou vodu taky od Avonu.
Od rodičů jsem dostala už zmiňovaný notebook Asus, několik ponožek a kalhotky, Aussie Mega šampon, Bioderma krém na obličej pro mastnou pleť a masku na vlasy Gestil Wonder.
Přítel mi koupil krásné dva svetry (světlý z Lidlu; černý z F&F) a stříbrný přívěsek na řetízek s mým znamením. Ještě od něj mám dostat překvapení, protože PPL se vyznamenalo a balík poslalo úplně někam jinam.
Další den jsem dostala od tety a strejdy malou toaletní vodu Esprite, která skvěle voní a peníze.
26.12. jsme ,,slavili" (svátky se u nás nějak neslaví) dědovo svátek a večer jsme jeli domů. Cestou jsem se museli stavit na nákup v Tescu a tam mi přítel dokoupil k Vánocům odličovací tampony, bezoplachový kondicionér od Schaumy a v Baumaxu mi vzal krásně voňavou svíčku s potiskem andílků.
27.12. jsme obešli přítelovo rodinu - od jeho babičky mě potěšily legíny, které mají krásný vzor a jsou úžasně teplé ( a taky mi jsou úžasně malé a krátké :D ). Hodně mě překvapily dárky od jeho táty s rodinou, protože se mi trefili maximálně do vkusu. Taška přes rameno se sovičkou je prostě nejlepší, krém na ruce Natuvell s vůní mandarinek a grepu se neztratí a šumivku do koupele taky určitě (časem) využiju. :)
A aby toho pořád nebylo málo - z peněz k Vánocům jsem si koupila v F&F černé úzké džíny a šedé tepláky na doma. V Deichmannu mi do oka padly krásné boty na podpatku (mimochodem mají super akci: pokud nakoupíte dva páry zlevněných bot = ty levnější máte za polovinu a pokud nakoupíte tři páry zlevněných bot = nejlevnější máte zdarma).
Ještě před Vánoci jsem si koupila slavný gel na obočí od Alverde v odstínu pro blondýnky. Bohužel na mě nebyl vidět a tak jsem ho dala babičce a já si došla pro druhou varinatu pro brunetky. S gelem jsem absolutně spokojená, jen se s ním ještě musím pořádně naučit. :D
O tom, jak mi přišla vyteklá pleťová voda Aknelot jsem Vám psala. Obchod se nějak šprajcoval a snažil se to vyžehlit slevou na 26Kč (ehem, poštovné přes stovku bude platit kdo? :D) a po mém odmítnutí trvdili, že voda bude skladem koncem ledna. Napsala jsem, že si ráda počkám a hle - do dvou dnů jsem měla vodu doma! :)

• Štědrý večer // • Štědrý večer :) // • Botky // • Nákup

Jaké byly Vaše Vánoce? :)

10 komentářů:

  1. No teda, tady byl někdo pěkně hodnej :) Dostal jsi nádherné dárečky a to tučňákový pyžamo je prostě krásný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Tučňákový pyžamo je nejlepší :)

      Vymazat
  2. Krásné dárky! To pyžamo je luxusní! :3

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krasne darecky :) To pyzamo je fakt zlate :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.