10. 12. 2014

❄ Můj názor na tělové mléko do sprchy od Nivei. ❄


Tělové mléko do sprchy jsem si koupila v Německu a protože bylo v akci, vzala jsem si hned velké balení (400ml = 2,79€ ; 250ml = 2,49€ ). Balení má praktický uzávěr dole na kterém tuba stojí,takže nemusím dlouho čekat, než mléko vyteče.
Přiznám se, že vůni jsem nějak neřešila a prostě jsem sáhla po tomto tmavě modrém balení. Doma jsem zjistila, že se jedná o klasickou ,,Niveáckou" vůni, která je mi příjemná.
Konzistence je jako u klasických tělových mlék a má bílou barvu.
A teď už k hydrataci: mléko je určené pro suchou pokožku a obsahuje mandlový olej, tudíž jsem očekávala, že bude skvěle hydratovat. Bohužel tomu tak není - po použití mám pocit jakobych mléko ani nepoužila a pokožku mám spíš vysušenou (dělají se mi suché šupinky, které se mi před používáním mléka nedělaly ; netrpím na suchou pokožku a ani nejsem alergická/přecitlivělá).
!  Po použití hrozně klouže sprcha. !


Shrnutí: Není to zrovna levná věc, ale pěkně voní. Bohužel hydratace je nulová a stejně se po sprše musím mazat obyčejným tělovým mlékem. 
Mléko samozřejmě zdělám, protože něco vyhodit je mi proti srsti (jsem hrozně lakomá, když jde o vyhazování kosmetiky! :D).

Hodnocení: dávám půlku srdíčka za příjemnou vůni a praktický obal.

Bohužel, tělové mléko do sprchy nemůžu doporučit.

Zkoušeli jste tělové mléko do sprchy?

PS: Do Vánoc zbývá 14 dní!
(8.12. jsem v kalendáři měla BIG3bit sušenku a dnes Milka Oreo tyčinku - už je ale zase nemám :D.)

14 komentářů:

  1. Ja Niveu nemusí, príde mi neskutočne chemická a umelá.. toto telové mlieko som skúšala tiež, našťastie iba vzorku no kožu som po ňom mala mastnú a štípala..
    A máš super adventný kalendár :D krásny hrnček ^^

    OdpovědětVymazat
  2. toto tělové mléko jsem nezkoušela a upřímně mě vůbec nezaujalo, když to ještě byla novinka v našich drogeriích :D
    milku oreo milujuuu <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že jsem ho vzala kvůli ceně. Jinak mě taky nelákalo :D
      Milka Oreo je prostě skvělá :)

      Vymazat
  3. Díky za recenzi, chtěla jsem si ho koupit, ale už měním názor :-D :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ho chtěla vyzkoušet, ale odrazuje mě právě to klouzání vany :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud s tím klouzáním počítáš, tak si dáš pozor :)
      Já to při prvním použití nevěděla a málem jsem vypadla ze sprchy :D

      Vymazat
  5. To je snad první negativní recenze na Niveu, kterou vidím.. :/ Tak kupovat si ho nebudu :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tahle mléka do sprchy ráda. Jasně, není to jako klasický krém, ale jako nouzovka postačí, mou pokožku hydratují celkem obstojně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je škoda, že mléko tak zklamalo. Jé, ten hrneček je úžasnej a jaký to je ty marshmallow v pití? Určitě výborný, že? :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Já si tyhle malé dávám občas do hodně horkého kakaa nebo čokolády, aby se roztekly - jsou hodně sladké a asi to nebude chutnat každému :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.