17. 12. 2014

❄ Nákupy za prosinec. ❄

Vím, že je teprve polovina měsíce pryč, ale už nemám v plánu nic kupovat.

Snažila jsem se moc neutrácet - no, ehem. :D


Německo
Odličovací tamponky Satessa jsou ze 100% bavlny, po krajích sešité a krásně jemné. Univerzální krém Bebe z limitované edice s Hello Kitty jsem si vzala na zkoušku v maličkém balení. Tyčinku na akné z Oriflame jsem měla vyhlédlou dlouho a konečně byla v akci za super cenu.


Od babičky z Německa
Lak na nehty od značky P2 je na mém wishlistu už pěkně dlouho a babička neváhala a dovezla mi hned dva! Zlatý je s pískovým efektem a červený je typicky vánoční. Při prohlížení letáku z Lidlu jsem nemohla odolat tekutému mýdlu s vůní růže a levandule. Krém pro suché ruce od značky Florena je jednoznačně nejlepším krémem na zimu.


Avon
Zápisník s magnetem na kterém je Rudolf je můj obrovský favorit, ale rozbalím ho až příští rok. Není zvláštní kupovat si pěnu do koupele s vůní brusinek a pomeranče když nemáme vanu? Je, ale obal udělal své. Peeling na nohy s makadamovým olejem mě v katalogu zaujal svou vůní, ve skutečnosti už tak krásně nevoní.


DM
Do drogerie jsem šla pro svůj milovaný peeling s vůní jablek a skořice od Balea, ale nakonec jsem si odnesla i spoustu jiných věcí. Sprchový gel Street Art s vůní pomeranče byl v akci a to je něco pro mě. Čistící ubrousky na smíšenou pleť jsou dost vychvalované a tak jsem si jedny na zkoušku vzala. Do košíku jsem přihodila i masky na obličej a to jednu čistící a druhou slupovací. Potom jsem si vzpomněla, že mi došla moje milované řasenka od Essence a tak jsem si vzala tuhle All eyes on me a mám pocit, že je nějaká vyschlá. Proč DMko nemá zalisované řasenky sakra?!


 od babičky a ze schránky
Bonbony se šalvějí jsou z Německa a krém pro miminka na opruzeniny Bübchen jsem měla ve schránce. No, miminko doma nemáme, ale na ruce bude určitě báječný.


lékárna.cz
Intimní ubrousky Feminette s aloe vera nemusím komentovat, sprchový gel od Kamill jsem nikdy neměla a tak jsem chtěla vyzkoušet ten s vůní citronu a podmáslí - mňam! Co mě zklamalo je pleťová voda na akné od Aknelot, která v balíčku vytekla mezi ostatní věci. Paráda. V poslední době u nás stoupla spotřeba chia semínek a tak jsem jedny rovnou přihodila. 


Vietnamci
Pokud patříte (stejně jako já) mezi lidi, kteří nechtějí dát za obyčejný a ne zrovna teplý kabát 3500 korun, tak asi chápete, jak těžké je nějaký najít. Já jsem ten svůj vysněný (měla jsem ho vyhlídnutý už loni!) našla u Vietnamců stejně jako krásné, teplé, středně hnědé kozačky se zlatými detaily a třásněmi. 

PS: Jako vždy se omlouvám za fotky, ale v tomhle počasí se to moc nedá. A hlavně vyfotit oblečení je pro mě nadlidský výkon! :D

14 komentářů:

  1. Krásné nákupy! :) Ten krém s Hello Kitty je roztomilý♥

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné věci, hlavně sněhuláková pěna do koupele z Avonu a kozačky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, kozačky jsou neuvěřitelně pohodlné :)

      Vymazat
  3. Moc hezké nákupy, ty kozačky vypadají nádherně :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné nákupy. :-)) a pěkný kabát.
    Ráda tě pozvu na mé stránky http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Fuha, to je věcí! Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kabát je moc pěknej :) A krém s hellou kitty by se mi taky líbil :) pořád jsem na takové roztomilé věci :D. Moc pěkné nákupy Rendy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.