14. 12. 2014

❄ Recenze: Bebe Young Care - krém pro smíšenou pleť ❄

Když se mi koncem září zhoršila pleť, hledala jsem nějaký denní krém, který mi bude vyhovovat a nebude mi dělat na obličeji ještě větší neplechu. V německém Kauflandu jsem si pořídila tento od Bebe Young Care (50ml), který je určený pro smíšenou pleť, obsahuje výtažky z japonského zeleného čaje, vitamin B5 a minerály. Pleť by měl hydratovat, zmatnit a měl by být vhodný pod make-up.


Můj názor:
Balení je skleněné, padne akorát do ruky, dobře se otvírá i zavírá. Jedinou nevýhodou by mohla být jeho hmotnost - kvůli sklu je dost těžký a neumím si představit brát ho s sebou na cesty.
Vůně je hodně jemná (připomíná mi sprchové gely Dove) a po nanesení na pleť ji ani necítím. Konzistence je lehká, báječně se roztírá a ihned se vsakuje. Na obličeji nelepí, nepne a vůbec není mastný. Pleť trochu zmatní, ale já ho primárně používám pod make-up a pudr, takže tuhle funkci jsem při pořizování neřešila. 
Jsem s ním nadmíru spokojená - vyhovuje mi (žádné akné se mi po něm nedělá) a to je přesně to, co jsem od něj očekávala. Ostatní už je jen příjemný bonus.


Hodnocení:  5 srdíček z 5 ♥

8 komentářů:

  1. vůbec tuto značku neznám, ale krém vypadá rozhodně skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, jestli se u nás prodává :)

      Vymazat
  2. Vypadá pěkně :) Sháním nějaký, který mě zbaví suché pleti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že od téhle značky by se taky dal sehnat :)

      Vymazat
  3. ešte som o značke nepočula, ale vyzerá naozaj dobre!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.