31. 12. 2014

Spotřebováno za prosinec.


1. Sprchový gel Avon Senses Dazzling
Sprcháč s krásnou vánoční vůní (konkrétně červená ambra a tuberoza) a nádherným obalem, který se bohužel velmi špatně otvíral. Dalším mínusem bylo to, že gel nepěnil a měl zvláštní konzistenci (trochu jako želé). Nedoporučuji.
2. Šampon pro normální a rychle se mastící vlasy Schauma
Šampony od Schaumy nemám moc v oblibě a tento není vyjímkou. Voněl jemně, docela příjemně ale neuvěřitelně mi zatěžoval vlasy - musela jsem je mýt obden. Jsem ráda, že už jsem ho dodělala. Nedoporučuji.
3. Tělový peeling Avon Planet Spa Amazonian Treasures - ZDE
Měl příjemně hrubá zrníčka, krásnou fialovou barvu a překrásně voněl po brazilských bobulích a acai. Trochu mi vadil obal, protože mokrýma rukama se špatně otevíral. Určitě doporučuji.
4. Maska na vlasy L'oréal Paris Elseve Arginine Resist X3
Maska mi vydržela skoro dva roky a po celou dobu užívání jsem si nevšimla žádné změny (ani k lepšímu, ani k horšímu). Vůně masky se mi moc líbila, trochu mi připomínala přípravky z kadeřnictví. Znovu si ji ale určitě nekoupím. Spíše nedoporučuji.
5. Mýdlo na ruce Palmolive Naturals Smooth Delight
Snad nejlepší mýdlo, jaké jsem vyzkoušela. Obsahuje makadamový olej a vanilku, takže vždy provonělo celou koupelnu a nevysušovalo ruce. Určitě doporučuji.


6. Lak na vlasy Lybar Mega silně tužící
Od laků na vlasy moc neočekávám, stačí mi když udrží účes nějakou dobu na místě. Tenhle vlasy trochu slepoval (dělal na vlasech takovou tu ošklivou krustu), ale dal se dobře vyčesat. Spíše doporučuji.
7. Deodorant Fa Romantic Moments Bílá růže
Používala jsem ho během dne, takže jak je na tom s ochranou před pocením opravdu nevím. Krásně voněl a pokud na něj někde narazím, určitě si ho koupím znovu. Určitě doporučuji.
8. Čistící pleťová voda proti akné a chladivým účinkem Avon Clearskin
Tyhle pleťové vody od Avonu mám hrozně moc ráda, ale tahle mě nějak nezaujala a chladivý účinek jsem taky nezaznamenala. I tato pleťovka byla cítit hodně po alkoholu, ale to mi nevadí. Spíše nedoporučuji.
9. Ústní voda Dontodent
Vzala jsem ji na zkoušku, protože jsem (dle červené barvy) usuzovala, že bude dobře a ne moc pálivě chutnat. No, byl to hnus. Cítila jsem nějakou divnou pachuť a znovu už ji určitě nechci. Rozhodně nedoporučuji.


10. Toaletní voda Chiffon od Oriflame
Nevím, jestli je ještě k sehnání, v katalogu jsem ji už dlooouho neviděla. Líbil se mi flakonek, který opravdu vypadá jako šifon. Vůni jsem si oblíbila, ale teď jsem ji dodělala s nechutí - je hodně silná a začal se mi z ní zvedat žaludek. Znovu ji už nechci. Nedoporučuji.
11. Toaletní voda Barbie od Avonu
Toaletka voněla dětsky sladce, ale znovu ji nechci. Nedoporučuji.
12. Olejíček na nehty Essence
Olejíček si před sto lety koupila mamka a dalších sto let jsem ho měla já. Pořád v něm něco je, ale asi chápete, že už nemám odvahu si ho dát na ruce. Nevšimla jsem si, že by něco dělal. Nedoporučuji.
13. Olejíček na suché konečky od Avonu
Nic jsem nečekala a nakonec jsem byla hodně příjemně překvapená. Po pravidelném používání jsem viděla na konečkách změny. Teď jsem si objednala olejíček od jiné značky, ale k tomuto se určitě ještě vrátím. Rozhodně doporučuji.
14. Univerzální krém Nivea
Zdá se mi to nebo Nivea změnila složení? Pamatuji si, že dřív býval krém hutnější a přesto se lépe rozmazával. No nevím. Ruce jsem měla po použití vysušené, ale příteli na obličej vyhovoval. Já si ho znova pořizovat nebudu. Nedoporučuji.
15. Tělový sprej Avon Naturals s vůní jahod a guavy
Tělové spreje mám ráda hlavně v létě, když nechci používat žádnou těžkou vůni. Bohužel kombinace jahod a guave mi přišla hrozně moc sladká. Tuhle variantu Nedoporučuji.
16. Odlakovač na nehty od Ebelin bez acetonu
Odlakovač dobře odlakovával i třpytkaté laky, ale myslím, že už se nedá sehnat. Hodně se mi líbí i praktický dávkovač. Doporučuji.
17. Odličovací houbičky
S těžkým srdcem vyhazuji své houbičky, které jsem měla doma přes 4 roky! (samozřejmně jsem je prala a desinfikovala!) Vůbec nejsou poničené, ale měli jsme na návštěvě opraváře přes plynový kotel a nejspíš moje houbičky použil na utření čehosi. Nepamatuji si značku, název obchodu ani nic jiného - kupovali jsme si je povinně v prváku na střední. Každopádně i tak je rozhodně doporučuji.
18. Rexona Maximum Protection Women Sensitive Dry
A teď bez legrace - víte, že já na tyhle deodoranty / antiperspiranty nedám dopustit, ale co to sakra bylo tohle to?! Běžně si kupuji tu růžovou verzi a jednou udělám vyjímku.. no hrůza. Pocení zdaleka nezabránil, podpaží mě po aplikaci pálelo a svědělo, rychle ubýval a fuckatěl (ucpával dokonce i aplikátor!). Tuhle varinatu bych rozhodně nedoporučila ani největšímu nepříteli!


19. Vlhčené ubrousky Baby Baby Soft (Billa)
Ubrousky jsou určené na dětské zadky, ale používala jsem je univerzálně. Byly jemné, dostatečně vlhké. Doporučuji.
20. Vlhčené ubrousky Die Frischen (Kaufland)
Tyhle ubrousky jsou (opět) určené na prdýlky, tentokrát pro dospělé. Vzala jsem je na zkoušku, ale neosvědčily se - na prach se nehodí (zanechávají bílý povlak na nábytku i podlaze), na obličej jsem je kvůli parfemaci heřmánku taky nepoužila. Používala jsem je při cestování na ruce. Ubrousky se trhaly a byly zbytečně moc mokré. Znovu určitě ne. Rozhodně nedoporučuji.
21. Jemný peeling na obličej SebaMed Clear Face
Vzoreček o obsahu 10ml mi vystačil na několik použití. Zrníčka byla dobrá (ne moc hrubá), na pleti nedělal neplechu ale vadila mi zvláštní vůně. I tak ale doporučuji.
22. Kalciový a silikonový gel na nehty Dekor
Lak by měl mít bělící účinky - nemá. Měl by zpevňovat - nezpevňuje. Prostě mě zklamal na plné čáře. Vlastně jedno plus má: pod UV lampou krásně modře svítí. :D Nedoporučuji.
23. Vatové tyčinky Today (Penny)
K tyčinkám nemám výhrady - vyhovovaly mi, nerozmotávaly se. Rozhodně doporučuji.
24. Roll-on Garnier
Koupila jsem ho před x lety, protože ho blogerky vychvalovaly. Dobře jsem naletěla. Roll-on sice krásně chladí, ale s kruhama a pytlema pod očima neudělá absolutně nic. Rozhodně nedoporučuji.
25. Řasenka Get Big Lashes Essence
S řasenkou jsem byla hodně spokojené, má obrovský kartáček a snadno se s ním manipuluje. Rozhodně doporučuji.


26. Hydratační sérum Super Aqua Missha
Tři vzorky séra jsem dostala od mamky na vyzkoušení (měla ho z Misshaboxu) protože jsem uvažovala o koupi hydratačního krému ze stejné řady. Sérum na obličeji lepilo a neměla jsem z něj dobrý pocit. Nedoporučuji.
27. Eye Gel Patches
Polštářky pod oči byly i v minulém spotřebováno. Něco málo to s kruhy pod očima dělá, ale (až spotřebuji ty co mám) znova kupovat nebudu. Protože nejsou určené k péči o oční okolí, tak nedoporučuji.
28. Enzymatický peeling Alcina
Vzorek vydržel na spoustu použití. Už delší dobu plánuji, že si enzymatický peeling koupím ve velkém balení protože mi vyhovuje víc než klasický mechanický. Tento od Alciny jsem zařadila do užšího výběru. Rozhodně doporučuji.
29. Slupovací maska pro smíšenou pleť Balea 
Maska šla celkem dobře sloupnout, nezanechala na obličeji paseku a pokožka byla krásně jemná. Doporučuji.
30. Odličovací tamponky Caterine (Kaufland)
Tamponky jsem vzala na zkoušku, protože stály 7,90Kč (za 120kusů?!) a byla jsem nadmíru spokojená. Jsou ze 100% bavlny, nerozdělovaly se a obličej jsem neměla plný kousků vaty. Rozhodně doporučuji.

Celkem 30 kusů spotřebovaných věcí. :)
Zkoušeli jste některý z těchto výrobků? Vyhovovali Vám?

2 komentáře:

  1. Teda, skvělá spotřeba :) S antiperspiranty od Fa jsem taky spokojená. Olejíček na vlasy z Avonu jsem měla taky, ale nijak mi nepomáhal a vlasy jsem si pak musela častěji umývat. Ty odličovací tamponky jsem si teď koupila taky, jsou super, akorát jsou takový hubeňoučký, ty z Lidlu jsou pro mě lepší
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Ani nevím, jestli jsem někdy odličovací tamponky z Lidlu měla :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.