29. 1. 2015

Brandnooz Box: leden 2015



Včera mi přišel první brandnooz box v tomto roce.


1. Lipton Lemon Macaroon - 28g ; 49,90Kč
Na tento čaj jsem si brousila zuby nedávno v obchodě a tak jsem ráda, že ho mám a mohla jsem ho zkusit. Chutná dobře a makronky jsou v něm cítit.
2. Jumex Mango - 1l ; 60Kč
Ačkoli mám Jumex ráda, tento s chutí manga mě nezaujal. Nechutná mi a ocenila bych, kdyby v dalším boxíku bylo něco jiného než tento džus.
3. Racio Knäckebrot česnek - 250g ; 35,90Kč
Mňam, tenhle chlebík od Racia můžu. Sice z něj česnek necítím (resp. je tam tak malé procento česneku, že se není ani čemu divit), ale i tak si ho ráda dám.
4. Kikkoman Sójová omáčka - 150ml ; 109,90Kč
K sójové omáčce přišla i knížečka s recepty, takže nemám strach, že bych ji nespotřebovala. 
5. Tuty Krekry Tomato a Oliva - 85g ; 18Kč
Ještě jsem je nevyzkoušela a upřímně mě z celého boxu zaujaly ze všeho nejméně - prý obsahují vápník a jsou oceněny národní značkou kvality Klasa. U nás se určitě neztratí, ale i tak bych je v boxíku oželela.
6. Alpro Kokosový nápoj - 250ml ; 30Kč
Nápoje Alpro mám moc ráda, tenhle kokosový jsem ještě nevyzkoušela a mám z něj velkou radost.
7. Efko Křen strouhaný - 165ml ; 39,90Kč
Křen nemám příliš v oblibě, ale přítel je z něj nadšený. Zatím jsme ho nerozbalili, protože se musí už po 14 dnech od otevření spotřebovat, ale má být extrémně silný a díky unikátní technologii si prý uchovává své léčivé účinky. 

Celkově hodnotím box kladně, ačkoliv v něm bylo méně věcí než obvykle. :)

Líbí se Vám boxík? :)

2 komentáře:

  1. Udělal by mi radost čaj, jumex, sójová omáčka a krekry :) Kokos mám ráda, ale nevím, jak by mi chutnal ten nápoj :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápoj nakonec nechutnal nejhůř - jako kokos ředěný vodou. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.