7. 1. 2015

Krajka sem, krajka tam.

Myslím, že všichni známe ty krásné květináčky z Ikei, která vypadají jako z krajky. Vždycky jsem ho chtěla, ale bohužel - Ikeu mám dost z ruky a tak jsem se smířila s tím, že květináč prostě nebude.

Určitě chápete, jakou jsem měla radost, když jsem na podobný květináč narazila na postovnezdarma.cz. Hned jsem si představila, jak se v něm mé kosmetické štětce budou vyjímat a jak krásně bude květináč vypadat v nové ložnici. 
Z prvního plánu sešlo - na štětce je prostě moc veliký. Vlastně jsem ani nečekala, že bude tak velký (plán č.2 s názvem Kaktus v květináči taky padl). Rozhodla jsem se, že až bude ložnice hotová, koupím si orchidej a budu se modlit aby mi do týdne nechcípla a ubytuji ji v tomto skvostu.

Květináč je z pevného plastu a je opravdu krásně propracovaný. Přišel mi i s ,,podtáckem" za který jsem ráda. Přiznávám, že už teď uvažuji o tom, že si ho pořídím ještě v jiných barvách (tmavě růžový by se mi taky hodil). Květináč mi byl doručen doporučeně jen v igelitové obálce a tak mi přišel trochu zdeformovaný (ale nic hrozného, vlastně to ani není nějak vidět).Celkově jsem opravdu spokojená. ♥


PS: Pokud se Vám líbí šátek s Monroe, na kterém je květináč vyfocený, tak ho mám z ebay za pár peněz. :)

Líbí se Vám? :)

12 komentářů:

  1. Já jsem tomuto vzoru propadla, doma mám několik květináčů, svícínky, tácky :) a miluji je :)
    Tento je také moc pěkný, je vidět že je docela masivní a vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tácky se mi taky moc líbí, až na ně narazím určitě si je pořídím :-) Překvapilo mě, jak je pevný - očekávala jsem takový ten měkký plast :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle květináče a tácky se mi taky moc zalíbily, ale jak říkáš, Ikeu mám taky dost z ruky ale tenhle vypadá úplně stejně pěkně, jen škoda že je tak velký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale na orchidej bude snad akorát :)

      Vymazat
  4. Mám doma podobný z Ikei :) je to moc pěkný tento vzor, líbí se mi hodně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť píšu, že je podobný těm z Ikei :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.