14. 1. 2015

Nákupy a novinky za první polovinu ledna.

Zařekla jsem se, že nebudu utrácet za zbytečnosti a světe div se - vcelku se mi to i daří.


Maska na vlasy Nature Secrets s mandlovým olejem a jahodami je sice primárně určena pro barvené vlasy, ale kdybyste věděli jak krásně voní!  Chytrý olej pro krásu Swedish spa jsem si vzala na zkoušku, protože ten můj na roztřepené konečky z Avonu už mi došel. Při návštěvě v Rossmannu mi v košíku přistál kromě Carmexu i krásný lak na nehty Rival de Loop v krásném metalickém odstínu. Velké odličovací tamponky Cien jsem ještě nezkoušela, ale protože na ně slyším všude samou chválu vzala jsem si jedny na zkoušku.


Nejsou překrásné? Botičky si koupila mamka na jednu akci a pak už je nenosila. Věčná škoda aby ležely někde v botníku, já je určitě unosím.

Kromě zmiňovaných věcí mi přišlo ještě několik věcí z ebay (například organizér na rtěnky) a od rodičů a babičky jsem dostala několik trik, svetřík a bolerko.

Čím jste si udělali radost Vy? :)

8 komentářů:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.