24. 1. 2015

Novinky posledních dní.


Už zase jsem si objednala ,,nezbytnosti". Asi chápete, že chladivému krému na nohy od The Foot Factory ve tvaru roztomilé nožky nešlo odolat! Řasenka od Miss Sporty mě překvapila svým zvláštně tvarovaným kartáčkem a zároveň zklamala - je napůl vyschlá, tudíž na řasách nedrží a opadává. Moje milovaná tužka na obočí (poděděná ještě po mamince) mi dochází a tak jsem naslepo objednala tužku č. 1 od Dermacolu a kupodivu je moc dobrá. Když o tom tak přemýšlím - doopravdy jsme potřebovali jen kartáčky Curaprox. Vzoreček intimního gelu s konopím jsem dostala k nákupu.


Krásných náušnic nikdy není dost - jen škoda, že ty zeleno-modré jsou na mě moc těžké a ty červené mi na uších nedělají dobrotu. No nic, z těch visacích se už raduje mamka. :)


Rychlo-oběd z čínského bistra: nudle s krevetama ♥ // Takhle smutně na nás kouká, když odcházíme a on zůstává doma sám.. // SELFIE! nemám fialové ombré a ano mám křivé zuby // Zdravá večeře: kuřecí prsa s česnekovým kořením, špenátové těstoviny Deluxe z Lidlu a dušené mrkev, mňam!

4 komentáře:

  1. Ooh, ten krém ve tvaru nohy je vrchol roztomilosti!! :OO Líbí se mi náušničky a zubní kartáčky, což mi připomnělo, že si musím koupit nový - tyto jsou úuplně nejlepší :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Curaprox kartáčky jsou super, mě vyhovují tyhle (měla jsem nějaký tuším ultra soft, ale stály za prd) a na ,,nožičku" se nemůžu vynadívat :D

      Vymazat
  2. Ten krém na nožky má super balení :) Koupila jsem si úplně to stejný balení kartáčků :D Sluší Ti to na fotce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mě mrzí, že lékárna nemá na výběr z vícero barev těch kartáčků :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.