21. 1. 2015

Povlak na polštář.

Nevím, jestli jsem se na blogu zmiňovala, že mám mladšího bratra, který je ve znamení lva a má rád hudbu. Asi ne. Ale teď už to víte. :)
Nedávno jsem prohlížela stránku postovnezdarma.cz a narazila na tento povlak na polštář. Hned jsem věděla, že by z něj měl brácha radost a tak jsem ho objednala. Po zhruba 3-4 týdnech čekání mi povlak přišel zabalený v igelitové obálce a poslaný doporučeně.
Po rozbalení jsem byla nadšená. Materiál je pevný, odolný (materiál: bavlna a plátno, velikost: 45cm x 45cm) a potisk vypadá přesně tak, jak jsem očekávala. 


Brácha je z povlaku taky moc nadšený a už mu zdobí sedačku v pokoji.

Pokud stránku postovnezdarma.cz neznáte, tak se na ní určitě podívejte. Seženete na ní cokoliv - od různých dekorací do bytu/baráčku přes krásnou bižuterii až po hodinky. :)

Líbí se Vám? :)

6 komentářů:

  1. Jé, to je skvělej povlak :) Já mám z poštovné zdarma hodinky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Hodinky tam mají krásné :)

      Vymazat
  2. Aké pekné :) ja mám z poštovné zdrama hodinky a kabelku :) Určite sa tvoj brat potešil :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.