10. 1. 2015

Pozor, pozor :)

Nebudu tady dlouho nic okecávat - asi jste si všimli, že jsem si změnila adresu blogu, záhlaví a pomalu budu pokračovat v tom, dostat ze svého blogu to nejlepší.

Stará adresa byla provizorní. Chtěla jsem si založit blog a nemohla jsem nic lepšího vymyslet. Chci, aby byl blog součástí mě - mého JÁ a jak už název napovídá - propadla jsem podpatkům (Totálně. Ještě dva roky zpátky jsem měla hrůzu vyjít v podpatkách na ulici a představa jít do školy na podpatku o výšce 3 centimetrů byla nemyslitelná. Ha -  teď mi nedělá problém běhat šest hodin v práci na podpatkách a obsluhovat lidi.) a Sexu ve městě (Viděla jsem ho stokrát a klidně se na něj kouknu i po stoprvní! Carrie je prostě ikona a tak to i bude.). A takhle nějak vznikla adresa blogu.

Některé články, které jsem psala na začátku mého blogovacího období jsem smazala. Proč? Protože se mi nelíbily.

Co mám v plánu?
Ráda bych zkusila začít fotit outfity, zlepšit se ve fotografování a celkově udělat blog lepší a čtivější. 
Samozřejmě se budu i nadále věnovat kosmetice, která mě pořád baví (a vždycky bavit bude!)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.