10. 1. 2015

Recenze: Tělový peeling Saloos s vůní Mojito.

Jedním z dárků k Vánocům byl tělový peeling Saloos s vůní Mojita. Kombinace limetky a máty je mou oblíbenou vůní hlavně v letních měsících a tak jsem si říkala, že ho začnu používat právě někdy začátkem léta. Bohužel díky ČP přišel peeling vyteklý a já ho (z obavy, že se mi zkazí) začala používat hned.

Balení se mi moc líbí, je jednoduché a praktické. Po odšroubování víčka je peeling ,,rozdělený" na dvě složky - sůl a olej. Obě složky se musí před použitím promíchat. 
Zrníčka jsou dost hrubá a tak peeling nepoužívám každý den (přiznám se: šetřím si ho).
Vůně je krásně osvěžující (opravdu jak mojito!) a na kůži vydrží i po osprchování a osušení.
Možná by někomu mohlo vadit to, že peeling zanechává mastný film na pokožce. Mě to nevadí - dokonce jsem ráda, protože se nemusím ničím mazat. Prostě peeling opláchnu, utřu se a obléknu. 


Jedinou nevýhodou je (pro mě) malé balení a cena.

Hodnotím: 5 srdíček z 5

6 komentářů:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.