31. 1. 2015

Spotřebováno za leden.

 1. L'oréal Paris Casting Creme Gloss 
 Barva by měla vydržet 28 umytí, ale mě se vymyla hned při prvním mytí vlasů. Během aplikace jsem cítila jemnou květinovou vůni. Aplikace je snadná, zvládne ji opravdu každý. Vzhledem k tomu, že na vlasech nevydržela, tak ji NEDOPORUČUJI.
2. Dermacol Aroma Ritual hrozny s limetkou
Přiznávám bez mučení, že se mi z této vůně dělalo zle. Jsem ráda, že jsem sprchový gel dodělala. Nicméně dobře pěnil a nevysušoval. Konkrétně tuhle variantu SPÍŠE NEDOPORUČUJI.
3. Avon Naturals Body Care Warm spice and vanilla
Krásná vánoční vůně, průměrná hydratace a spousta pidi třpytek. Používala jsem ho moc ráda a doufám, že se zase v katalogu Avon objeví! ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
4. Balea Pleťová voda pro smíšenou pleť
Na pleti mi nedělala neplechu, celkem příjemně voní po citrusech, dobře odlíčila, nepálela mě v očích a nedělala mi ,,mlhu" na čočkách. DOPORUČUJI.

 5. Feminette Intimní ubrousky s aloe vera a panthenolem
Na mě byly ubrousky až moc vlhké, ale jinak byly jemné, příjemně parfemované, nepálely a obal se pořád dobře zavíral a těsnil. DOPORUČUJI.
6. Clean & Care Velké odličovací tampony
Nemám co vytknout. Byly příjemně měkké, necuckovaly a nerozlepovaly se. ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
7. VZOREK Intimní gel Cannaderm
No, ke konzistenci gelu se nebudu moc vyjadřovat.. ( protože bych ji v lepším případě označila s prominutím za zelený hlen, ale lze to přiblížit i k něčemu jinému ;) ). Vůně byla trochu mentolová. Gel nepálel. Uvažuji o plném balení. 
8. Balea Pleťová slupovací maska pro smíšenou pleť
Na obličeji trochu pálela ale šla dobře sloupnout. Bohužel jsem nezaznamenala žádnou změnu. SPÍŠE NEDOPORUČUJI.
9. Satessa Odličovací tampony
Opět nemám co vytknout. Byly jemné, po krajích sešité a necuckovaly. Navíc byly z jedné strany krásné kytičky. ROZHODNĚ DOPORUČUJI.
10. SebaMed Liquid Face & Body Wash
Gel měl hrozně divnou parfemaci a na obličeji mi dělal akné, stejně jako na těle. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

11. Johnson's Baby šampon s vůní levandule
Šampon mě moc nezaujal. Nevoněl, vlasy se po něm nedaly pořádně rozčesat a po delším používání mě z něj svěděla hlava a dělaly se mi lupy. NEDOPORUČUJI.
12. Blend-a-med 3D white luxe pasta na zuby
To jsem se jednou rozhodla investovat do dražší bělící pasty na zuby..Místo aby mi zuby zbělaly, tak mi zežloutly a po každém napití černého čaje nebo kávy se mi na zubech dělaly nepěkné tmavé fleky. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
13. Avon Clearskin Professional Vlhčené vatové odličovací tampony
Nebyly nejhorší, ale byly dost slabounké a na odlíčení jsem potřebovala 4 kusy a to vzhledem k ceně (79Kč v akci za 45 tamponků) vyjde celkem draho. Možná si je ještě někdy koupím, ale není to žádný must-have. SPÍŠE NEDOPORUČUJI.
14. Babylips Hydrate
Žádný zázrak. Podprůměrná hydratace ale krásný obal. SPÍŠE NEDOPORUČUJI.
15. Esprit Life
Příjemná vůně, ale na kůži mi dělala červené fleky a na světlém oblečení zase žluté skvrny. Znovu určitě nekoupím a SPÍŠE NEDOPORUČUJI.
16. Essence Like a Million miles away
Opět příjemná sladká vůně, kterou jsem použila na Štědrý večer. Uvažuji o plném balení a DOPORUČUJI.

Celkem 16 kousků. 

Máte s některým z kousků zkušenost? :)

2 komentáře:

  1. Ten sprchový gel od Dermacolu jsem taky zrovna dopotřebovala a mě se zase ta vůně líbila, ale je pravda, že byla hodně intenzivní, že když jsem se pak natřela tělovým mlékem jiné vůně, tak jsem pořád cítila ten sprcháč :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně používám ten s rebarborou a jahodou a v tubě se mi líbil mnohem víc, než nakonec ve sprše.. Dermacolové sprcháče mi asi nejsou souzené :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.