14. 2. 2015

14/2

Jak se dnes máte?

Já musím bohužel do práce a ještě k tomu na mě něco leze (vidím to na chřipku) a tak jsem pro Vás vytvořila alespoň takovou malou koláž.. :)

Slavíte svátek zamilovaných?

S přítelem jsme řekli, že si nic nebudeme kupovat. Nakonec jsem od něj dostala svíčku s vůní čokolády a višně (mňam) a já mu darovala Valentýnskou limitovanou edici růžového piva! :)
(Doufám, že mi bude brzo dobře, protože se na to pivo moc těším :D)

Užijte si dnešní den a to ať už slavíte nebo ne! :)


4 komentáře:

  1. Ja aj snubenec sme chory takze lezima doma :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, snad už je vám líp :)

      Vymazat
  2. ahoj :) prosim o radu :) zajimalo by me jak pridavas kdyz neco komentujes jen nazov blogu a vzdy kdyz kliknu, tak me to prepoji na tvuj blog :) jak to delas ? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to kód, který najdeš na nějakém blogu který se tím zabývá, ten pak akorát vkládáš ke komentáři :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.