1. 2. 2015

Leden v obrázkách a novinky u mě doma!

 Stark ♥ // NÁKUPY // Dárečky od babičky ♥ // Nejpohodlnější botky

 Moje nejoblíbenější kabelka od babičky ♥ // Botičky // Selfie :D // V poslední době ujíždím na sójovém mléku do Alpro (nejvíc na čokoládovém a banánovém!)

Takový to ,,Budu držet dietu" a pak dostanete samé dobroty // Mňam! // Super lak // Zklamání měsíce: Tyhle botičky jsem si objednala ve velikosti 39, ale to co mi přišlo bylo minimálně 42! :D Délka stélky absolutně neodpovídala mírám uvedeným na internetu, hrůza!

Naštěstí jsem nesmutnila dlouho a pořídila si tyhle botičky od Mel, které mi ani za nic nešly vyfotit! ♥

2 komentáře:

  1. Botky Mel i ty bílý na podpadku jsou luxusní, škoda, že neseděly velikostně :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, moc jsem se na ně těšila :(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.