27. 2. 2015

Nákupy a novinky za únor.

Cesta do Drážďan // Znáte Jelly Belly? // Prasíme (P.S. Automaticky jsme dostali kečup zdarma, proč to tak není i u nás? :D) // Naše princezna Elisabeth Taylorová

Vyhrála jsem GA u Verči z BlueberryPink. V balíčku jsem kromě tělového mléka, odličovacího mléka a vanilkového aroma-olejíčku našla i zelené třpytky, vynikající čaj a proužek na nos, který mě příjemně překvapil! :)

Konečně se mi podařilo dostat se do německého DM, kde jsem si koupila svůj oblíbený lak na vlasy Wellaflex a sprchový gel od Balea, který jsem u nás zatím neviděla. Stejně tak jsem u nás zatím neobjevila tuhle Rexonu Maximum Protection Stress Control. U Dove se mi líbil především obal, ale uvidíme, třeba překvapí! :)

A aby toho nebylo málo, neodolala jsem těmto miniaturkám od TracleMoon. Tělové mléko Iced Strawberry dream už používám! Možná budu hodná a něco Vám hodím do giveaway, kterou pro vás chystám! V Primarku mě z kosmetiky zaujaly jen tyto odličovací ubrousky. Bonbonky jsem ulovila v Kauflandu.

Sephora mi k narozeninám nadělila dáreček! Náramek jsem si pořídila sama, není krásný? :)

Z očních stínů jsem měla radost, hlavně jsem se těšila na to, jak využiji ten světlý. Bohužel se mi zdál tak málo pigmentovaný, až jsem všechny dala mamce.

Zjistila jsem, že v ELLE je dárek v podobě laku na nehty a olejíčku Kérastase na konečky a tak jsem přítele vyslala do trafiky. Vybral mi krásný odstín laku (210 Ethereal).

V Primarku jsem si pořídila krásné válenky za 3 eura a kozačky se zlatými detaily za 5 eur. 

Náhrdelník za 2 eura jsem tam nemohla nechat, chápete mě, žejo? :)

Pyžamo s mopsíkem za 3 eura? Ano, prosím! Bohužel kraťásky mi padaly, takže putovaly k mamce. Obal na mobil s Audrey jsem koupila na Ali za pár korun, ale ta radost z něj je k nezaplacení! :)

Jaký byl váš únor? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.