21. 2. 2015

OOTD aneb Hlavně pohodlně!


V úterý večer jsme se s přítelem rozhodli, že ve středu ráno vyrazíme do Drážďan do Primarku a tak jsem volila především pohodlné kousky.

 Na sobě mám černé skinny (F&F) a velmi příjemný ,,rolák" (Lidl), který jsem dostala od babičky. Už ráno jsem cítila, že na mě něco leze a tak jsem si vzala (místo původně plánovaných tenisek) mé oblíbené kozačky se zlatými detaily (vietnamci), k nim barevně ladící kabelku (F&F) a po delší době jsem vytáhla ze skříně svou oblíbenou koženkovou bundu (C&A). Vše jsem doplnila pashminou (taky od babičky).
Vlasy jsem neřešila a jako obvykle si udělala culík, který považuji za nejrychlejší a nepohodlnější účes. 
Kabelku jsem oživila přívěskem, který mi babička dovezla z dovolené v Bulharsku.



4 komentáře:

  1. Moc se líbí tvůj outfit!:) Hlavně boty a ten přívěšek na kabelce!! Sovičky, to je moje♥ Bude článek, co sis koupila v Primarku?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Co jsem si koupila v Primarku na blog dám, ale shrnu to v novinkách za měsíc únor, protože jsem si tam toho moc nevybrala :(

      Vymazat
  2. Pěkný outfit, poslední dobou zbožňuju rezavou a béžovou:) Nejvíc se mi líbí bundička a svetřík^^

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.