11. 2. 2015

OOTD - dark & red


Dnes tady mám (pokud se to tak dá nazvat) první outfitový post. Fotky bohužel nejsou dost ostré, ale i tak můžete vidět v čem chodím do práce.

Zvolila jsem jednoduché tmavě modré jeany v kombinaci s černým svetrem (obojí F&F) a kabátem (secondhand). Abych nevypadala jako černá vdova, obula jsem své milované boty (Mel), které úžasně ladí s červenou kabelkou (Lipsy London).
Na fotkách mám na nohou silonové ponožky, ale nakonec jsem je sundala a šla jsem bez nich, protože jinak mi lodičky sklouzávaly. V botech jsem byla devět hodin v práci (žádné sedavé zaměstnání) a zvládla jsem to. 


 V detailech můžete vidět mé (jediné stříbrné) hodinky (no name). 
S líčením to do práce nepřeháním - jednoduše použiji make-up, pudr, tvářenku, tužku na obočí a řasenku. 



 Co nosíte do práce / školy Vy? :)

PS: Pokusím se outfity přidávat častěji a v kvalitnějším provedení.

4 komentáře:

  1. pěkný outfit, moc se mi líbí hlavně červená kabelka sladěná s botami <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, taky se mi to líbí i když už se to moc neřeší :)

      Vymazat
  2. Vypadáš úžasně, hrozně moc Ti to sluší ! :) Ty boty jsou pecka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.