28. 2. 2015

Spotřebováno za únor.


Dermacol Aroma Ritual - sprchový gel
V poslední době mám pocit, že Dermacolí sprcháče voní líp v lahvičce než ve sprše. Dobře pěnil, nevysušoval ale ta vůně nic pro mě. Za mě nedoporučuji.
Oriflame Volume Boost  šampon
Dělaly se mi po něm lupy a svědila hlava. Dobře pěnil a hezky voněl, ale opět nedoporučuji.
Wallaflex - lak na vlasy
Laky od Wella mám ráda, sice slepují ale výdrž je skvělá. Doporučuji.
Bourjois - micelární voda
Používala jsem ji na odličování očí, protože na pleti zanechávala lepkavý pocit.Oči dobře odlíčila a neštípala, znovu si ji ale nekoupím. Spíše nedoporučuji.
Fa - deodorant
Po čase mi začala vadit jeho silná vůně a dopoužívala jsem ho jenom proto, abych ho nevyhodila. Za mě nedoporučuji


Rexona Maximum Protection 
Tenhle růžový je můj favorit. Nejlepší ochrana před pocením. Rozhodně doporučuji.
Essence Superheroes - odlakovač
Měla jsem ho doma pěkně dlouho a nerada jsem ho používala. Byl gelový s třpytkama, které lezly pod nehty. Jsem ráda, že jsem ho dopotřebovala. Byla to limitovaná edice, takže ho asi neseženete, přesto nedoporučuji.
Oriflame Feet Up - krém na nohy
Příjemně sladce voněl a měl krásnou perleťovou růžovou barvu, nějaké pozitivní účinky jsem nezaznamenala, ale těšně po použití byly (díky silikonům) nohy hezky jemné. Přesto nedám na krémy od Oriflame dopustit a doporučuji.
Bioderma Hydrabio
Sérum mi zpočátku vyhovovalo, ke konci mi ucpávalo póry. Znovu si ho nepořídím a za mě nedoporučuji.
EDP Mirage
Nejkrásnější parfém z Oriflame. Připomíná mi mé dětsví a určitě si ho někdy znovu pořídím, protože na oblečení se drží neuvěřitelně dlouho. Rozhodně doporučuji.
Artdeco Make-Up
Zapomněla jsem konkrétní název i barvu odstínu. Měla jsem ho v té nejsvětlejší verzi, krásně se přizpůsobil pleti a měl slabé/střední krytí. Rozhodně si ho plánuji pořídit znovu a doporučuji.
Vzorek Make-Upu Lancome Miracle Coushion
Ačkoli mi vzorek vyhovoval, moc jsem nepochopila systém houbičky - vždyť tímto stylem vydrží MU zhruba měsíc? Ne, díky. To si za ty peníze raději koupím jiný, ketrý mi vydrží déle.


Dětké vlhčené ubrousky 
Koupený v Německu v Kauflandu. Byly na nic - otevírání přestalo lepit po dvou dnech používání, ubrousky vysychaly. Používala jsem je na rychlé otírání rukou, obličeje a nábytku. Znovu si je nekoupím. Nedoporučuji.
Rival de Loop - proužek na nos
Dostala jsem ho v balíčku od Verči. Po použití jsem byla příjemně překvapená - vyčistil mi zhruba polovinu u´černých teček na nose. Musím se po nich podívat v Rossmannu. Doporučuji.
Odličovací tampony Iseree
Nejsou špatné, ale čekala jsem od nich víc. Neurazí ani nenadchnou. Spíše doporučuji.
Ochrana na zubní kartáček
Vyhazuji i obal na kartáček, protože se rozbil. Byl z ebay a nedoporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.