3. 2. 2015

TAG: 30 Beauty Questions

Na blogu Until the sun comes up jsem našla tag: 30 Beauty Questions a rozhodla jsem se, že ho taky udělám.

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Mým prvním ,,kosmetickým" produktem byl krém na ruce od Kamill, který jsem dostala od rodičů k Vánocům někdy ve třetí třídě. Tuším, že někdy v páté třídě jsem dostala od mamky růžovou rtěnku od Avonu, která na rtech absolutně nebyla vidět, ale hlavně že jsem se cítila děsně dospěle. :D

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?

Perfektní řasenka je podle mě ta, která mi z řas neudělá muší nožky a nedrolí se. Troufám si tvrdit, že skoro každá řasenka je dobrá když se s ní umí. Osobně mám ráda řasenky od Essence nebo ty z Avonu.

3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?
Bohatě mi stačí, když mi make-up pleť sjednotí.

4. Oblíbená high-end značka?

Miluji značku Yves Saint Laurent. Od této značky mám dvě rtěnky a vždycky se držím abych nekupovala další a další věci... věřte mi, že je to hodně těžké! :)

5. Jakou kosmetickou značku jsi chtěla vždy vyzkoušet, ale ještě jsi se k ní nedostala?
Rozhodně Chanel.

6. Oblíbená značka z drogerie?
Mám ráda kosmetiku od Essence, Miss Sporty a Dermacol.

7. Nosíš umělé řasy?
Ne. Mám dlouhé a husté řasy, takže je to pro mě zbytečné.

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domova.
Parfém. :)

9. Jakého produktu si nejvíc ceníš a opatruješ ho?
Nejvíce si vážím svých již zmiňovaných rtěnek od YSL.

10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti make-up nakupovat po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?
Nakupuji ,,příležitostně". Prostě když jsem v drogerii a něco se mi líbí a potřebuji to (čti: chci), tak si to koupím. Raději nakupuji postupně.

11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš jak se ti zachce?
Upřímně? Utrácím jak se mi zachce a většinou utratím až moc peněz za věci, která až tak nutně nepotřebuji. :(

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Jako typická ženská mám senzory na slova SLEVA a VÝPRODEJ. Pokud mám nějaké kupony, většinou si pro danou věc zajdu a to, i když bych si jí normálně nekoupila! :D

13. Jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji.
Nejčastěji nakupuji sprchové gely a různé krémíky.

14. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš vystát?

Mary Kay.

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení? (olovo, sulfáty, parabeny)
Ne.

16. Máš oblíbené místo, kde ráda nakupuješ kosmetiku?
Ráda chodím do DMka a pak se mi taky líbí v německém Kauflandu. Na internetu objednávám nejčastěji z lekarna.cz.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a produkty nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Ráda zkouším nové věci, ale většinou se stejně nakonec vrátím k osvědčenému.

18. Oblíbená "bath and body" značka?

Mám ráda sprchové gely od Balea a od Oriflame.

19. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla.
Buď Balea nebo Oriflame.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?

 Bez přemýšlení - YSL!

 21. Jaká celebrita má vždy skvělý make-up?
Celebrity nějak nesleduji, ale možná Rihanna.

22. Na jakém e-shopu nejraději nakupuješ kosmetiku?

Lekarna.cz.

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?

Nikdo.

24. Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?
Nic takového nemám. :)

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora? 
Neumím si nanést oční stíny! :D
 
26. Používáš primer pod oční stíny?
Vzhledem k tomu, že si stíny neumím nanést, tak stíny nepoužívám a proto nepoužívám ani primer. :)

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne.

Šampon / suchý šampon, popř. maska na vlasy, kondicionér na rozčesání vlasů a lak na vlasy.

28. Co použiješ první - korektor nebo make-up?

Jak kdy - větsinou ale dávám první korektor.

29. Zvažovala jsi někdy navštívení make-up kurzu?

Jsem kosmetička a líčení jsme se ,,učily".  O kurzu v blízké době neuvažuji.

30. Co na make-upu miluješ obecně?

Všechno! Make-up mi dokáže zvednout náladu a sebevědomí! :)

4 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.