27. 3. 2015

Brandnooz Box - březen 2015


Hned na úvod musím říct, že tento box je opravdu velmi povedený a všechno využijeme!


Bohemia Chips s příchutí pečené kuře - 77g; 25,90Kč
Nejsem si jistá, jestli jde o novinku, jelikož jsem tyhle chipsy s touto příchutí už měla, ale nevadí. Vzhledem k zítřejší oslavě je určitě využijeme. 
Vest Makovky - 90g; 18Kč
Mák v oblibě nemám, ale na oslavě se jich určitě někdo ujme. 


Ovocné tyčinky s příchutí růžového grepu jsem si vzala za bodíky, protože ty s ananasem byly výborné! :)
Balconi Wafers - 45g; 9,90Kč
Oplatky s lísko-oříškovým krémem, které by měli přijít na trh až v červnu 2015. Bohužel tyhle oplatky nemusím, takže doprovolně nechám příteli.
Chocoland  Jsem kaštanová - 31g; 8Kč
Naopak na tuto tyčinku z belgické čokolády se moc těším.
Corny Big fruit - 40g; 14,90Kč
Když jsem příteli volala a oznámila mu, že v boxu je Corny, hned hlásil, že je jeho :D


Krušovice Desítka - 0,5l; 14,90Kč 
Pivo se u nás taky neztratí :)
Asterix a Obelix Kids drink - 250ml; 19,90Kč
Máme verzi Asterix a jedná se o nealkoholický nápoj s ovocnou příchutí. Přiznávám, že bez této plechovky bych se obešla, ale co už. :)


Vitana Poctivá majonéza nebo Poctivá tatarka - 240ml; 24,90Kč
Tatarku bychom asi využili více, ale ani majonéza se neztratí.
Kand Dijonská hořčice - 200g; 29,90Kč
Myslím, že tahle hořčice už v boxu jednou byla, ale nevadí mi to. Naopak - je výborná!
Schwartau Extra - 340g; 69,90Kč
Paráda, zrovna nám došly všechny marmelády. Už se těším, až ochutnám. Máme verzi malina, k dostání ještě byly verze: jahoda, borůvky a lesní směs.


Meggle Lactose Free smetana ke šlehání 30% tuku - 200ml; 29,90Kč
Něco podobného (nebo to samé?) už v boxu bylo, ale nevadí. 
Marianne Bydlení - 65Kč
Časopis zaujal ze všeho nejméně - nepochopila jsem, proč je v boxu s jídlem časopis o bydlení. :/

Z boxu jsem nadšená! :)
Rozhodně TOP box za poslední dobu. 
Líbí se Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.