5. 3. 2015

Brandnooz Box - únor 2015



Lipton Blueberry Muffin - 28g ; 49,90Kč
Čaj jsem ani nerozbalila a rovnou poslala mamce, protože jich máme hodně.
Kotányi Tomato mix - 19,90Kč
Jedná se o směs ze sušených rajčat, bylinek a česneku pro přípravu italských jídel. No, jsem na to zvědavá :)


Bertyčky Opravdu sýrové - 100g; 12,90Kč
Na tyčinky jsem se opravdu těšila, ale nakonec jsem byla zklamaná, protože opravdu sýrové nejsou. 
Tuty Krekry grahamové - 85g; 18Kč
Jsem zvědavá, jaké budou. V minulém boxu byly v jiné verzi a ty byly vynikající! :)


Kitl Syrob mátový - 0,5l; 119Kč
Jedná se o ochucený sirup, který je vyráběný podle tradiční domácí receptury. Já v boxu měla mátový (ještě byl v zázvorové verzi) a moc mě potěšil. Chutná moc dobře a je hodně hustý. Dávám si ho do karafy s vodou a citronem, určitě bude moc dobrý i v Mojitu. 


Seraf Energy drink - 0,5l; 34,90Kč
Energeťáky nevyhledávám, ale jednou za čas si ho ráda dám. Nebyl špatný, ale chuťově mi přišel stejný jako všechny.
Jumex Mango - 0,5l; 39Kč
Myslím, že nemá cenu se vyjadřovat - opět Jumex? Kdyby to aspoň nebylo mango.. :/


Emco Ovocné tyčinky - 3x30g; 39,90Kč
Tyčinky obsahují 40% ovocné složky a 30% obesných vloček. Jsem na ně moc zvědavá a mám radost, že je máme zrovna s ananasovou příchutí, protože maliny ani grep mě neberou.
Bešamelový základ jsem si vybrala za bodíky.

S boxem jsem (až na Jumex) spokojená, největší radost mi udělal mátový sirup, Tomato mix a bešamelový základ.

Omlouvám se za fotky, ale bohužel jsem věci fotila narychlo.

2 komentáře:

  1. Ty tyčinky s ananasem bych ráda ochutnala a hrozně se mi líbí balení sirupu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčinky s ananasem jsou skvělý :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.