9. 3. 2015

Kabelka ve tvaru lišky.

 Svou vysněnou koženkovou kabelku jsem našla na stránce postovnezdarma.cz. Od chvíle, kdy jsem ji objednala jsem každý den netrpělivě vyhlížela poštu. 

Zhruba po měsíci od objednání mi kabelka přišla - byla odeslaná obyčejně, zabalená tak aby se nepoškodila v igelitové obálce. Trochu mě mrzí, že nebyla poslaná doporučeně, ale hlavně že přišla. 

Po rozbalení jsem z kabelky nebyla ani trochu nadšená, protože všude visely nitky, ouška byla pomuchlaná a z místa, kde je kabelka šitá se olupovaly kusy nějaké gumy. Naštěstí se vše dalo opravit. Nitky jsem ostříhala a gumu jsem oloupala. Jedno ouško je pořád ohlé dozadu, ale to se časem spraví. Hned druhý den jsem si svou lištičku vzala na nákupy do Německa a musím říct, že kabelka na sebe strhávala zaslouženou pozornost. 

Fotky před opravením :)

Co se velikosti týká, tak do kabelky jsem bez problémů dala svazek klíčů, propisku, malý diář, cestovní pas pro psa, nákupní seznam, léky, balení kapesníků a mobil. Uvnitř není žádná kapsička na mobil nebo klíče, což je škoda. Popruh je nastavitelný na délku až 146cm.

Kabelku si můžete objednat TADY a to i ve verzi sovičky, která vypadá tak moc pěkně.

Líbí se Vám? :)

4 komentáře:

  1. No to si myslím, že strhávala pozornost :) Je parádní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je legendární! Ikdyž ta se sovičkou se mi líbí o něco víc.:)

    http://trastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se sovičkou se mi zdá už taková ,,profláklá" :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.