24. 3. 2015

Novinky a fotky za březen.

Zdá se mi to nebo březen utekl hrozně rychle? 

Vím, že na blog moc nepřispívám, ale bohužel jsem pořád v práci a když mám konečně volno, tak jsem ráda že jsem ráda.

#selfie // V Březnu jsem ujížděla na jahodách,..// .. pila smoothie a..// .. jedla sushi ♥

S přítelem jsme letos poprvé vyjeli na motorce. // Nejlepší ♥ // Pohodový den v práci. // Kam se hrabe nějaký Radler! :)

Byli jsme na návštěvě u rodičů a Líza se zamilovala do jejich koberce. // #selfie2 // Stark ♥ // Nejkrásnější rtěnka :)

Musím se pochválit, protože jsem v březnu (alespoň na začátku března) moc neutrácela.
Ke konci už to bylo horší. :D
Na fotkách není všechno. :)

V DMku jsem si koupila odličovací ubrousky Balea s vůní grepu pro všechny typy pleti a doufám, že budou stejně dobré jako ty zelené. Do drogerie jsem šla hlavně kvůli tomu, že mi došel můj oblíbený pudr od Dermacolu, ale rtěnce Maybelline v odstínu 158 Power Peony jsem nedokázala odolat. Jedná se o krásnou studenou růžovou s nádechcem do fialova a rtěnka je na rtech více než příjemná. Už delší dobu jsem pokukovala po gelovém antiperspirantu a tento od Lady Speed Stick se mi zamlouval asi nejvíc. Deodorant jsem si koupila jako nouzovku (čti: přítel koupil) v Lidlu. No, znovu bych si ho už nekoupila, protože ta vůně je příšerná.

Není překrásná? :)

Jaký byl Váš měsíc? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.