7. 3. 2015

Novinky za únor.

V Avonu jsem si objednala vůni, která se aplikuje na polštář. Sleep Serenity by měl vonět po heřmánku a levanduli. Já necítím ani jedno a moc mi nevoní. Masku na černé tečky od Clearskin jsem chtěla dlouho vyzkoušet.

 Konečně mi dorazil přívěsek na klíče/kabelku a je boží! // Cesta do Německa // Selfie #krivozubka // Dárek od šéfové :)

O kabelce brzo bude recenze! // Mňam! // Kuk // Náramek na přání -> TU!

Taky jsem konečně zase navštívila Ikeu a musela jsem se krotit. Nakonec jsem si  domů dovezla ,,jen" jejich pověstné hrnky (pro mě růžový, pro přítele bílý), karafu po které mé dlouho toužilo, kořenky (a to hned dvě balení po čtyřech!), plastové talířky, mističky a brčka! Z brček mám fakt radost, protože jsou silná a půjde s nimi pít i smoothie! #trikrathura
Myšku jsem dovezla svému pejskovi, který jí pořádně mučí! :)

A aby toho nebylo málo: V Kiku jsem neodolala téhle bundičce v Grunge stylu a krásné průhledné lehké halence.
(Ve skutečnosti to všechno vypadá tak nějak líp, ale fotit oblečení neumím! :D)

Navíc jsem v únoru opustila ,,skupinu" náctiletých a pořídila si svého nejlepšího přítele Elisabeth, kterou celkem dost často postuji na svém Instagramu. :)

Ááách

Určitě jsem na spoustu věcí zapomněla, ale nevadí :)

4 komentáře:

  1. Daj vedieť aká bola maska na čierne bodky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nákup z Ikei se mi moc líbí :) Na selfie Ti to sluší a ten chlupatej přívěsek je skvělej :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.