31. 3. 2015

Spotřebováno za březen.


Tělové mléko Bebe Young Care - Mléko krásně vonělo, dobře se roztíralo, nevysušovalo ale nevšimla bych si nějaké velké hydratace.Spíše doporučuji.
Nivea tělové mléko do sprchy - Hrůza a děs. Extrémně vysušovalo pokožku. Už nikdy víc. Recenzi najdete ZDE.
Sprchový gel Radox Uplifting s vůní grepu a bazalky - sprchový gel jsem vyhrála, ale moc mě nezaujal. Krásně voněl, nevysušoval ale málo pěnil a musela jsem ho používat hodně, abych měla pocit že jsem se umyla. Spíše nedoporučuji.
Aussie šampon na vlasy, které jsou suché/poškozené/poněkud nešťastné - Můj miláček v kategorii šamponů. Krásně žvýkačkově voní, úžasně pění a vlasy jsou po umytí krásně nadýchané, voňavé (a to i po třech dnech) a jsou krásně rozčesat. Rozhodně doporučuji. Recenze ZDE.


Wellaflex lak na vlasy - Další spotřebované balení. Rozhodně doporučuji.
Aknelot pleťová voda na problematickou a mastnou pleť - Pleťovou vodu jsem si objednala na zkoušku, ale velmi mně překvapila. Pleť vyčistila, ale trochu pálela v očích. Někomu by možná mohlo vadit to, že obsahuje alkohol. Já jsem s ní spokojená a určitě plánuji koupit další balení. Doporučuji.
Peeling na nohy Feet Up od Oriflame - Peeling obsahoval antibakteriální olejíček a měl celkem hrubá zrníčka, která mi ale vyhovovala. Nohy byly po použití o poznání jemnější, ale není to nic, co bych musela mít znovu a navíc ráda péči o nohy ráda obměňuji. Spíše doporučuji.
Pasta na zuby Optifresh od Oriflame - Na pasty nekladu velké nároky a tak mi tyto z Oriflamu vyhovují. Doporučuji.
Garnier péče po barvení - Péče krásně voní, ale bohužel mi zatěžovala a mastila vlasy. Nedoporučuji.


Guess Seductive toaletní voda - Sama bych si ji nekoupila, ale dostala jsem ji jako dárek. Nakonec jsem si ji zamilovala, ideální vůně na chladnější období. Nejspíš si pořídím další balení. Doporučuji.
Elisabeth Taylor toaletní voda - Tato vůně je taková moje srdcovka. Ideální na zimu, protože je celkem těžká. Má dlouhou výdrž a krásný jednoduchý flakon. Rozhodně doporučuji.
Balea čistící ubrousky na smíšenou pleť - Dlouho jsem je v drogerii ignorovala, ale nakonec jsem se nechala nalákat. Přiznávám, že jsou to ty nejlepší ubrousky na odlíčení, když přijdu z práce a chci se rychle odlíčit. Rozhodně doporučuji.
Balea maska na nečistou pleť - Jako většina masek od Balei mě na obličeji pálela, ale nic hrozného. Po použití jsem si nevšimla žádného rozdílu před a po. Nicméně je používám spíše pro dobrý pocit. Spíše nedoporučuji.
Missha Brown Rice - Jedná se o prášek, který se smíchá s vodou a s hmotou, která vznikne se následně umyje obličej. Hmota obsahovala i maličká zrníčka, takže fungovala zároveň jako peeling. Bohužel jsem po použití zčervenala, což je škoda protože ta vůně byla krásná. Za mě nedoporučuji.

Celkem jsem spotřebovala 14 produktů.
Nic moc :)

PS: Taky vás tak štve to počasí? :(

4 komentáře:

  1. Od Guess mám teď vyhlídnutý parfém Dare :). A jinak škoda, že to mléko od Nivei vysušeovalo, ráda bych ho vyzkoušela, ale produkty co vysušují nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Guess ještě parfém Girl Belle a ten je taky super :)
      Nivea byla zklamáním :(

      Vymazat
  2. Čudujem sa celkom, že mlieko od Nivea vysušovalo, väčšinou je až ektrémne mastné.. ale pravda je, že som to "do sprchy" neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasická Nivea je dost mastná, to je fakt :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.