30. 4. 2015

Brandnooz Box za duben.


1. Korunní - Tonic ; 12,30Kč - 0,75ml
Perlivou minerální vodu s příchutí tonicu bez chininu znám už docela dlouho. Líbí se mi hlavně obal, ale ani obsah není špatný.
2. Efko - Pronto Per Pasta ; 59,90Kč - 175g
Přišla nám varianta Sušená rajčata s česnekem a olivou a jsem hrozně ráda, že máme zrovna tuhle příchuť. Ke skleničce nám přišla i knížečka s recepty. Rozhodně nejlepší věc v boxu.


3. Bonavita - Křehké rohlíčky s celozrnnou moukou ; 35,90Kč - 250g
Neznám, ale ráda poznám. Doma se tahle forma pečiva nikdy neztratí.
4. Vitana - Marinovaná krkovička a Marinované kuře ; 18,90Kč - 25g
Koření, které se smíchá s ovocnou šťávou. Ideální na grilování. Těším se, až vyzkouším. Další super věc v boxu.


5. Strážnické brambůrky - Nesolené a Pepř a sůl ; 11,90Kč - 70g
Tuhle značku brambůrek znám, ale na mě jsou až moc mastné. Škoda.


6. Corny - Big Fruit ; 14,90Kč - 40g
Corny nemusím, nechám příteli. Klidně bych se bez této tyčinky obešla.
7. Vitana - Grunt polévka Hříbková ; 28,90Kč 
Ačkoli polévky z pytlíku nemusím, na tuto se těším i když bych ji v boxu oželela.
8. Nescafé - Sweet Vanilla (3ks) a Warmy Caramel (3ks) ; 5,90Kč - 16g
Vanilkovou kávu jsem už vyzkoušela a překvapila mě. Jednou za čas si ji ráda vychutnám i když je celkem dost sladká. 
9. Mentos - Soda mix ; 17,90Kč - 37,5g
Mentos nekupujeme, ale rádi jsme si na něm pochutnali. Celkem dobré příchutě - cola, pomeranč a citron. 


10. Marianne - Bydlení ; 65Kč
Z časopisu jsem měla radost, protože rekonstruujeme dům, ale nakonec spíš zklamání, protože v něm inspirace člověk moc nenajde.

Shrnutí: Box bych označila za průměrný. Byly už i lepší boxy, ale naopak i horší.

1 komentář:

  1. Sušený rajčata s česnekem a ty houstičky bych si dala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.