15. 4. 2015

OOTD + New in

Na mém wishlistu jste si mohli všimnout, že jsem si objednala kabelku s motivem hadí kůže ze stránky postovnezdarma.cz.
Po tom, co mi kabelka dorazila jsem byla nadšená. Bohužel nadšení po chvíli opadlo - všechny zipy do jednoho byly rozjeté a třásně z jednoho zipu mi hned upadly.
Nejednalo se o vadu, která by se nedala rychle opravit, ale stejně - člověk očekává, že zboží které so objedná bude v TOP stavu. Škoda. Za tohle dávám minus.


Kabelka se dá nosit na dva způsoby:
• jako klasické psaníčko
• jako kabelka přes rameno s řetízkovým popruhem

Osobně dávám přednost první variantě. :)


Reliéf ,,hadí kůže" je krásně a precizně zpracovaný, stejně jako celá kabelka. Nikde nečouhá žádná nitka a to ani uvnitř ne. Vnitřek je (ačkoli se to nezdá) velmi prostorný. S klidem dám dovnitř dvoje klíče, pořadač na karty, diář, propisku a müsli tyčinku (peněženku mám moc velkou :)).

Kabelku jsem si natolik oblíbila, že jsem jí musela hned ,,vyvenčit"
Zvolila jsem k ní jednoduchý outfit - koženkové legíny, baleríny, černé triko a nový ,,kabátek", který mi naprosto skvěle ladí s barvou kabelky.



Sumasumárum můžu kabelku s klidem doporučit. Je krásná, bytelná a prostorná. Rozjeté zipy mohly být vadou u tohoto kusu, určitě to nebude pravidlo. Pokud opomenu problémy se zipy, pak je kabelka velmi kvalitně zpracovaná.
Jsem moc ráda, že jí mám.

Líbí se Vám? :)

1 komentář:

  1. Kabelka je moc pěkná a skvěle ladí k tomu kabátku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.