27. 4. 2015

Random + novinky za duben

 :D // Nejlepší! // Dárek pro bráchu z Německa. Co na tom, že je jaro? :D // Taky tak milujete donuty? 

 Nákup v KIKu // Velikonoce // Odolala jsem a přivezla ji jen mamče // Milujeme jahůdky ♥

 Toaletka ♥ // Laky na nehty z výprodeje // Milka ♥ // Znáte je? :)

 Smažená sýrová variace ♥ // Svíčky pálím i na jaře - tahle je od babičky s vůní květin // Viděli jste ho už? // Nový pléd z Oriflame

 Nová kabelka ♥ // Skittles ♥ // Domácí burger // Velikonoce v práci

 Jerky ♥ // Flapjack ♥ // Lízinka dostala nový svetr // Novinky: Make-up, recenze na tělové mléko je na blogu, pivní šampon na vlasy, gel na intimní hygienu, nude tužka na rty a odličovač očního make-upu.
 Nové baleríny // Magnum // Zase po dlouhé době gelovky // Novinky: lak na vlasy a Rexona

 Beruška // Oreo ♥ // Nejlepší pizza ♥ // My bottle :)

 Donut ♥ // Muffin ♥ // Semtex // Snídaně

 Miláček ♥ // Novinky: jednorázová parfémovaná holítka, vlhčené ubrousky Huggies a tělový peeling s vlašskými ořechy a fíky od Cienu // Novinky: rtěnka od Dermacolu a lak na nehty od mamky (z DMboxu) // Novinka: Tělový peeling od Dermacolu s vůní melounu ♥

 Taky jste si koupili H. Bazaar je kvůli tomu mýdlu? // Rtěnka od Dermacolu v akci // Líze bylo vedro :/ // Nákup na parfums: Milovaná Taylorka, Sex and the City a vzorek Beyoncé

Dárek pro mamku k svátku // Nejhezčí balíček od babičky // Zelené pivo na zelený čtvrtek // Outfit

Oprava nehtů // Skvělá snídaně // Miluju ten obal! // A mám Lízinku u sebe do konce života ♥

2 komentáře:

  1. Donuty i muffiny miluju :D Na ten časopis s mýdlem jsem koukala, že bych si ho koupila právě jen kvůli tomu mýdlu, ale nakonec jsem odolala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Časopis jsem koupila jenom kvůli mýdlu :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.