23. 4. 2015

Recenze: Tělové mléko do sprchy Balea

Po velmi dlouhé době pro vás máme zase nějakou tu recenzi a to na tělové mléko do sprchy od Balei.
Jedno mléko do sprchy jsem už zkoušela (ZDE) ale byla jsem z něj natolik zklamaná, že jsem se rozhodla jiné už nikdy nevyzkoušet.
Svůj názor jsem nezměnila - nekoupila jsem si ho sama. Koupila si ho mamča - a dělaly se jí po něm stejné šupinky jako mě po Nivee.


Balení se mi líbí - je jednoduché, nepřeplácané. Uzavírání je pevné, dobře se otvírá. Bála jsem se, že se mi ve víčku bude držet voda, která se tam dostane při sprchování, ale nic takového se nekoná.
Tělové mléko je určené pro velmi suchou pokožku a krásně voní (po čem nedokážu říct - možná po vanilce?). 
Konzistence není ani příliš řídká ani tuhá, je prostě akorát. 


Osobně složení neřeším, ale pokud někoho zajímá. :)


Moje hodnocení:
S mlékem jsem spokojená, sice to není žádný must-have, ale je moc fajn. Pokožka po použití není vysušná - ba naopak je pěkně hydratovaná, jemná a vůně se na kůži drží i po koupeli.
Znovu si mléko nejspíš kupovat nebudu, ale vám ho můžu doporučit.




2 komentáře:

  1. Já zatím měla jen vzoreček tělového mléka do sprchy od Nivei a určitě bych ho ráda vyzkoušela v plném balení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.