2. 4. 2015

Wishlist aneb Co si plánuji pořídit v nejbližší době.



1. Obyčejná černá klasická kabelka v mém šatníku chybí, fakt! Tato se mi líbí tvarem i velikostí.
2. Moje peněženka se pomalu ale jistě ničí a tak je na čase pořídit si nějakou novou. Toužím po černé se zlatými detaily.
3. Vždycky jsem si chtěla pořídit klobouk, ale žádný se mi zatím nelíbil. Tenhle mě ale dostal. Není krásný? 
4. Čím víc se blíží léto, tím víc potřebuji bílé hodinky. Nejspokojenější bych byla, kdybych objevila nějaké čistě bílé bez stříbrných nebo zlatých detailů abych je mohla nosit pořád a ke všemu.
5. Kartáč na vlasy je další must-have, protože ten můj už dosluhuje. Chtěla bych investovat do nějakého lepšího, vyplatí se to? 
6. Psaníčko s detailem hadí kůže už mám objednané, jen čekám, jestli dorazí. 
7. Došla mi moje milovaná toaletní voda Diamond & Rubies. Nutně potřebuji další balení!
8. Pěknou láhev na vodu sháním už delší dobu. Byla jsem předvědčená, že si pořídím láhev VOSS, ale 300Kč se mi (i s poštovným) dávat opravdu nechtělo a tak jsem se rozhodla pro tuto My bottle, kterou mám objednanou a nemůžu se dočkat až dorazí.

Co si plánujete pořídit Vy? :)

8 komentářů:

  1. Novou peněženku a hřeben bych potřebovala taky :). Minule jsem koukala na hřeben v DM s těma kančíma štětinama asi za 250 Kč, tak ten bych ráda vyzkoušela. A nové hodinky by se mi taky líbily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten v DMku jsem viděla taky, ale pořád se nějak nemůžu rozhodnout jestli se mi ,,líbí" nebo ne :D

      Vymazat
  2. Jéé, my bottle a tu hadí kabelku mám :-). nedivím se, že si je přeješ, jsou super!¨
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si presne tuto flasu objednala z aliexpressu za par supiek :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Takovou jednoduchou černou kabelku si chci také někdy koupit. K sukni se moje školná taška na záda moc nehodí... Kde jsi tuhle našla? Je moc pěkná! A My Bottle jsem taky chtěla, ale kamarádka mi říkala, že teče, tak se ještě rozhoduji...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :)
      Kabelku jsem ještě nekupovala, ale myslím si, že ne ebayi nebo ali ji určitě seženeš. My Bottle jsem si objednala taky na ali, ale opravdu teče. :(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.