30. 5. 2015

Brandnooz Box za květen.

Měsíc utekl jako voda a já tu mám nový článek s obsahem Brandnooz Boxu za květen.


1. Smarty White - 250ml; 39,90Kč
Tento nergetický nápoj jsem si chtěla už několikrát pořídit, ale nikdy jsem se k tomu nějak nedokopala. Vyzkoušela jsem ho a musím říct, že je hrozně ,,umělý".
2. Jumex mango + broskev - 125ml; 18Kč
Jumex je v boxu snad pořád a už to začíná být trošku otravné. Mango mi nechutná, ale broskev byla vynikající.


3. Spak Gourmet jemný - 900g; 49,90Kč
Prý obsahuje 100% italských rajčat. No, tomu moc nevěřím ale kečup se neztratí.
4. Strongbow Gold Apple - 330ml; 18,90Kč
Na cider se těším, ale nevěřím tomu, že mi zachutná, protože je údajně hořkosladký.


5. Fernet Stock Hruška - 0,2l; 70Kč
Bylinkové nápoje nemusím, ale určitě ochutnám. Třeba budu příjemně překvapená. Hodně se mi líbí balení - 10 panáků. Škoda, že se takhle výrobek nedá koupit normálně.
6. Corny Big Fruit - 40g; 14,90Kč
Tyčinku opět přenechám příteli. Je z křupavých cereálií a lesních plodů.
7. Chupa Chups Big Babol - 27,5g; 11,90Kč
Zpátky do dětských let! Ze žvýkaček jdou dělat super bubliny, chuťově jsou taky docela fajn, ale bohužel se chuť rychle ztrácí. Škoda.


8. Maggi - BBQ marináda (18,90kČ), BBQ marináda + marinovací sáček (27,90Kč), Marináda + směs na bylinkové máslo / směs na kečup (27,90Kč)
Všechny sáčky přišly ve dvou stejných verzích - kuře a krkovička.

Z boxu mě nejvíc potěšily právě marinády, které určitě využijeme. 
Box hodnotím jako průměrný. Není nejhorší, ale byly už i mnohem lepší. 
Rozhodně v něm ale není vyloženě nic, co bychom nevyužili.

6 komentářů:

  1. tak teraz by som si dala nejaký cider :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ciderům jsem tak nějak pořád nepřišla na chuť :(

      Vymazat
  2. Box hodnotím přesně jako ty. Byly už i lepší, ale určitě využiji všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má takový názor :)

      Vymazat
  3. Koření a corny je fajn, ze zbytku bych radost moc neměla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by asi obsah nepotěšil. Přijde mi to nezajímavé a myslím, že předchozí boxíky byly povedenější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.