10. 5. 2015

Essence I ♥ NUDE - Eyeshadow


Při mé poslední návštěvě Německa jsem narazila na limitovanou edici I ♥ NUDE od Essence. Bohužel tuhle LE neměli celou, našla jsem jen oční stíny a laky na nehty, což je škoda, protože rtěnky vypadají skvěle. Přesto jsem domů neodjížděla s prázdnou.



S sebou jsem si vezla tento zapečený oční stín v odstínu 02 cake pop, který mě zaujal na první pohled - krásná jemná meruňkovo-růžovo-bílá barva s odlesky do stříbrno-fialova. Prostě ideální na denní nošení i pro někoho, kdo stíny nenosí.


+
- výdrž
- barva
- cena
- pevný obal
-množství stínu
-dobře se s ním pracuje; dá se vrstvit

-
- maličko práší


Pokud někde na tuto LE narazíte, určitě se na stíny podívejte.

2 komentáře:

  1. Musím říct, že stín vypadá pěkně a z celé kolekce se mi dále líbí ty laky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle :)
    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.