21. 5. 2015

Novinky za květen

Tak jo, přiznávám se, že když jsem viděla všechny ty věci takhle ,,pohromadě" tak jsem se docela zarazila. To jsem toho fakt dostala / koupila tolik?


Začnu maskou na nohy Rolanjóna s mlékem a bambusovým octem, kterou jsme objednali z ebay. Jsou to v postatě ponožky, které nasadíte a necháte hodinu až dvě působit. Po zhruba týdnu až 14ti dnech by se měla začít kůže chodidel loupat. Dove Maximum Protection u mě není žádná novinka Většinou kupuji Rexonu, ale nevidím rozdíl mezi Rexonou a Dove. Konkrétně tento mám od babičky, protože je naponaučitelná a kupuji si ji pořád znovu i když ví, že ji nesedí. :)


 Krémů mám habaděj, ale kdo by odolal Hurvínkovi (hlavně nápisu Nebesíčka, to je vůně)? Dětský výživný krém od Mika mě příjemně překvapil! Jelení lůj Kiss me od Reginy s vůní višní jsem přihodila z důvodu, že často měním kabelky a zapomínám přehazovat balzámy. Na rtech zanechává jemný růžový povlak, takže rty vypadají šťavnatě. No, odvařená z něj nejsem, ale jako nouzovka proč ne.


Kapesníčky s princeznama? To nepotřebuje komentář. Tento lak na vlasy Wellaflex jsem u nás ještě neviděla a protože Wellaflex miluju, tak jel z Německa semnou.


Alespoň v tom Oriflamu jsem se hlídala a objednala jsem si jen sprchový gel Nature Secrets s vůní ženšenu a passion fruit.

   
V Avonu jsem neodolala sprchovému gelu Naturals s vůní marakuji a pivoňky a mé oblíbené pleťové vodě Clearskin. Od mamky jsem dostala šampon s vůní keře (?) a perlami pro namáhané a suché vlasy, protože jí neseděl. 


Z německého Rossmanna jsem si dovezla další lak na vlasy Wellaflex bez parfemace. Sprchové gely jsem původně kupovat nechtěla, ale kdo by odolal růžovému třpytivému sprcháči Liliputz s vůní lesních plodů? Já ne. A jako milovník všeho vánočního jsem neodolala ani sprcháči od Isany s vůní vanilky a super tučňákem na obalu. Stydím se.

Třpytky!

Jakmile je někde napsáno limitovaná edice, tak to nutně potřebuju! Původně jsem chtěla jiné odličovací ubrousky od Rival de Loop, ale nakonec jsem dala přednost těmto mandlovým. 


Sprchový gel Fa s Acai Berry dostala babička, ale protože gely nepoužívá, tak jsem ho dostala já. Musím říct, že krásně voní. Make-Up od Rival de Loop Natural Lift Make-up v ostínu 01 Light Beige jsem kupovala mamce, ale nakonec jí nevyhovoval a tak se dostal ke mě. Vrásky sice nemám, ale je to snad jediný drogérkový MU, který na mě neoxiduje a sedí mi odstín.


Málem bych zapomněla, že z Avonu mám i sprej Advance Techniques na ochranu vlasů při tepelné úpravě a Colortrend třpytivý gel, který používám jako oční linky. Stíny Essence I ♥ Nude jste mohli už vidět v tomto článku.


Přítel mi koupit časopis Elle a to kvůli příloze: Termální voda Avéne mi udělala velkou radost.


Náušnic nikdy není dost a už vůbec ne, když stojí jen 10 centů! Jeden kamínek je sice nalepený trošku křivě, ale při nošení to není vůbec vidět a navíc kamínek drží pevně.


Pěkná mikina se hodí vždycky, tahle má na sobě nápis Must be chic a dole text, který v překladu znamená: Nezáleží na značce, ale na stylu.

Kromě těchto věcí mám ještě nové balerínky, ty už mi ale nešly rozumně vyfotit.
Vtipný je, že mi stejně největší radost udělala dlažba do kuchyně a mozaika. Haha. :)

Čím jste si udělali radost vy? :)

8 komentářů:

  1. Jeeej, ty máš tak strašně moc roztomilých věcí, nejradši bych ti to všechno ukradla! :D Kámoška měla teď růžové kapesníčky s Hello Kitty, musím říct, že jsem těžce záviděla :D :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D
      Na roztomilosti jsem úchylná :D

      Vymazat
  2. Moc krásná mikina, ta se mi fakt líbí :) Sprcháč s tučňákem jsem kupovala kamarádkám k Vánocům a taky jsem si objednala čisticí vodu z Avonu, akorát v zelené verzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Hned jak jsem ji uviděla mi bylo jasný, že bez ní domů nepůjdu. Tučňáčí sprcháč si schovám do zimního období, ale prostě jsem si nemohla pomoct - jsem holt vánoční úchyl :D

      Vymazat
  3. Pěkné nákupy! Líbí se mi mikča :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.