10. 5. 2015

Spotřebováno za duben.


1. Avon - Garden of Eden
V Avonu se vždy nechám nalákat na sprchové gely, které tak krásně voní a jsou za skvělou cenu. Jenže proč to pořád dělám? Gely ve skutečnosti voní úplně jinak, mají divnou konzistenci a špatně pění.Ani tento nebyl vyjímkou. Spíše nedoporučuji.
2. Radox - Energise
Sprchový gel měl zvláštní konzistenci (bylo ho třeba poměrně dost), ale nadruhou stranu příjemně voněl po limetkách (peprmint jsem necítila). Nevysušoval a obstojně pěnil, ale znovu ho určitě nechci. Spíše nedoporučuji.
3. Balea - Vitamin shampoo
Tento šampon jsem si koupila už podruhé, protože poprvé mi skvěle vyhovoval. U druhého balení si nejsem jistá, jestli nezměnili recepturu, protože se mi po něm začaly hrozně mastit vlasy. Znovu ho v nejbližší době nekoupím. Spíše nedoporučuji.


4. Palmolive - Kitchen hand wash
Mýdlo na ruce, které bylo určené do kuchyně, jsem si koupila kvůli tomu, že má potlačit zápach což se při krájení určitých potravin hodí. Bohužel jsem si nevšimla, jestli mýdlo tuto funkci plnilo nebo ne. Znovu si ho kupovat nebudu, protože dám raději přednost příjemnější parfemaci. Spíše doporučuji.
5. Saloos - peeling Mojito
Jednoznačně nejlepší peeling, který jsem kdy vyzkoušela. Další informace najdete ZDE. Rozhodně doporučuji.
6. Rexona - Ultra dry
Rexonu je taková klasika, která neurazí ani nenadchne. Konkrétně tahle voněla po bavlně (čistá, jemná vůně), ale pocení moc nezabraňovala. Navíc se mi jako vždy u tohoto balení poslední zbytky antiperspirantu rozpadly. Nicméně si Rexonu určitě pořídím znovu. Spíše doporučuji.
7. Rexona - Maximum Protection Stress Control
Zelenou variantu jsem si před nějakou dobou koupila v Německu a ani nevím jestli je u nás už dostupná. No, byla jsem s ní celkem spokojená, příjemně voněla a docela dobře účinkovala. Možná si jí pořídím znovu. Spíše doporučuji.


8. Oriflame - Eclat Femme Weekend
Velmi příjemná sladší květinovo-ovocná vůně, dlouho vydržela vonět. Uvažuji o plném balení. Doporučuji.
9. Beyoncé - Heat Wild Orchid
Vzoreček jsem dostala při nákupu na parfums a moc mě zaujal. Jedná se o krásnou sladkou vůni, ze které cítím vanilku (která ve složení ani není :D). Na oblečení celkem dlouho vydrží. I u této vůně uvažuji o plném balení. Doporučuji.
10. Dove - Go fresh
Už jsem několikrát psala, že deodoranty vybírám podle vůně. Tento voněl po okurkách a zeleném čaji. Účinnost nemůžu posoudit, protože je používám během dne na takové ,,osvěžení". Osobně mi vyhovoval. Doporučuji.
11. B.U. - Candy Love
Toaletka byla hodně sladká, na začátku se mi vůně hodně líbila, ale časem začala být protivná. Na oblečení moc nevydržela. Znovu už bych si tuto vůni nekoupila. Spíše nedoporučuji.
12. Wella - Wellaflex
Nejoblíbenější lak na vlasy. Rozhodně doporučuji.


13. Dermacol - Kompaktní pudr
S pudrem jsem moc spokojená, mám nejsvětlejší variantu a už mám nové balení. Jediné co bych vytkla je obal - laciný a nápis Dermacol se hned ošoupe. Rozhodně doporučuji.
14. Avon - Irresistibly Sexy
Skvělá řasenka, dobře se s ní pracovalo, neslepovala a nedrolila se. Více najdete ZDE. Uvažuji, že si ji koupím znovu. Rozhodně doporučuji.
15. + 16. Missha - Super Aqua Hydrating Toner a Hydrating Emulsion - Nevím, ze vzorečků nechci soudit.



17. Linteo Baby - Pure & Fresh
Vlhčené ubrousky s rztomilým potiskem medvídků. Příjemná parfemace, nedráždily. Určitě si je koupím znovu. Rozhodně doporučuji.
18. P.S. Love Your Skin - Deep Facial Cleansing Wipes
Ubrousky z Primarku jsem vzala na zkoušku. Celkem dobře odlíčí, jsou silně parfémované ale ne nepříjemně. Odvařená z nich nejsem a nemám v plánu je znovu kupovat. Spíše doporučuji.
19. Satessa - Wattepads
Odličovací tamponky z Aldi (tuším) jsou příjemné, neškrábou a nerozdělují se. Doporučuji.

Celkem jsem spotřebovala 19 kusů.

1 komentář:

  1. Rexonu Maximum si chci teď zase taky koupit :) Zrovna jsem viděla, že mají v Tescu a myslím i v Rossmanu akci, že když si koupíš sprej od Dove, tak je tam žiletka zdarma, tak toho musím využít :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.