13. 5. 2015

Vizart Brush Cleanser

Čistič štětců mám už tak dlouho, že je skoro prázdný. Koupili mi ho rodiče ještě když jsem byla na střední a měli jsme přednášku o líčení. No, díkybohu jsem už na dně.


Čistič štětce skvěle vyčistí, ale neuvěřitelně silně smrdí po alkoholu. Nepomáhá tomu ani ta slabá parfemace citronu. Přes to se prostě nepřenesu. Navíc se mi po delším užívání začaly ničit štětce - ve velkém množství se mi začaly lámat a vypadávat.
Lahvička má 150ml a je s klasickým rozprašovačem.
Co jsem teď viděla na webových stránkách, tak má čistidlo nový obal. Cenu, za kterou jsme ho pořídili, si nepamatuji, ale teď je za 240Kč.


 Znovu si ho určitě pořizovat nebudu, ale ráda bych vyzkoušela čistič na štětce od Ebelin.


1 komentář:

  1. Já zrovna ten čistič na štětce od Ebelin vyhrála, tak jsem zvědavá jaký bude :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.