17. 6. 2015

Arabské parfémy

Dnes tady mám pěkně voňavý článek!
Hned na úvod bych chtěla napsat, že nejsem žádný odborník, ale obyčejná ženská, která miluje těžké parfémy. Bohužel, najít v evropské parfumerii parfém, který by mi fakt voněl a nebyl moc ,,obyčejný", je nadlidský výkon. Právě proto jsem se rozhodla otestovat ve spolupráci s eshopem Parfémové nebe několik arabských parfémů. 

Parfémy jsem dostala buď ve formě CPO (koncentrovaný parfémový olej) nebo v kabelkovém balení. CPO jsem aplikovala na vnitřní stranu zápěstí, do podkoleních jamek a za uši. ,,Kabelkáče" jsem aplikovala na místa, kam nesvítí sluníčko (zní to divně, já vím) a to z důvodu, že obsahují alkohol a ten může potom v kombinaci se sluníčkem způsobovat pigmentové skvrny.

Pojďme se tedy společně podívat na sedm parfémů, které jsem seřadila podle toho, jak moc mi vyhovují. :)

7. Dirham
 Složení: citron, bergamot, levandule, kardamom, jasmín, růže, vetiver, santal, cedr


Ze všech otestovaných parfémů mě ,,nejméně" zaujal pánský parfém se jménem Dirham. Ne, že by nevoněl - voní božsky, ale je to prostě pánský parfém a jako ženská jej prostě nedokážu ocenit tak, jako dámské parfémy. :)
Po nanesení oleje jsem cítila především citron, který se po chvíli rozvoněl do takové jemné květinové vůně. Nakonec jsem cítila vetiver v kombinaci s cedrem.

Můžete ho zakoupit jako CPO 10ml ; 20ml nebo 100ml verzi.

Složení: bergamot, citron, zelené tóny, růže, růžový santal, pižmo


Z dámských parfémů mě nebavil Rose Paris, který se mi zdá příliš sladký a hlavně z něj cítím až moc citrusy. Po chvíli jsem ho přestala cítit úplně, což je škoda, protože balení má fakt krásné.

Můžete koupit: CPO 10ml nebo 100ml.



Milujete růže? Pokud ano, tak se vám určitě bude líbit Oud Abiyedh. Zezačátku jsem cítila jenom růže, ale pochvilce vylezl na povrch i oud. Bohužel opět nevím, jaká je výdrž, protože jsem ji po chvíli přestala cítit (což je prý dobře), ale je fakt, že okolí ji na mě cítilo ještě několik hodin po aplikaci.

Můžete koupit ve formě CPO 10ml.

Složení: santalové dřevo, oud


Z unisex vůně Oud Sharqia jsem po aplikaci cítila jen oud a to se nezměnilo po celou dobu, co jsem ho testovala. Nicméně mě tahle vůně fakt baví! Pořád ji musím očichávat a co je nejlepší - cítila jsem ji i po deseti hodinách a cítilo ji i mé okolí! Bohužel tahle vůně nebude pro každého, protože je celkem dost těžká a silná, ale pokud rádi zkoušíte nové věci, tak směle do toho!

Můžete koupit: 20ml nebo 80ml.

 Složení: bergamot, petitgrain, pivoňka, pomerančová kůra, zelené tóny, tonka, pižmo, santal

 
Jako prvním musím u této vůně pochválit skvělý obal, který mě hned zaujal a flakonek, který má krásnou tmavě fialovou barvu. Co se samotné vůně týká, tak jsem po nanesení cítila nejspíš pivoňku s bergamotem ( možná i pomerančovou kůru ) a santalové dřevo. Vůně je těžší a zároveň sladká a to já můžu. Výdrž hodnotím jako skvělou – cítila jsem ji i po pěti hodinách. Nakonci sice už vůně nebyla tak intenzivní, ale přesto byly krásně cítit nějaké květiny a nejspíš slabé pižmo.

Můžete koupit: CPO 10ml; 20ml nebo 100ml.

Složení: ovocné tóny, vanilka, cedrové dřevo


 Přiznám se, že po aplikaci jsem se trochu zarazila. Zpočátku jsem totiž myslela, že se jedná o unisex vůni. Po chvilce se ale vůně začla ,,vybarvovat" do sladké vanilky. Maličko byl cítit i jakoby karamel, ale vanilka vítězila na plné čáře. Výdrž vůně je fajn - cítila jsem ji zhruba tři hodiny. Po třech hodinách zůstala už jen takový slaboulinký nádech té vanilky.

Koupíte: CPO 10ml; 20ml nebo 100ml.


Mým největším objevem se stala tato středně těžká vůně, která doopravdy voní jako čerstvě upečené buchty a med. Možná jsem cítila i kapku rumu, ale nejsem si jistá. Po chvíli jsem cítila spíš vanilku s květinovým ,,ocasem" a po delší době jsem cítila už jen jemnou vanilku. Výdrž opět ukázková - i po 10 hodinách jsem parfém pořád cítila.

Koupíte ve verzi 20ml.


Doufám, že se vám recenze líbila. 
Jak říkám - nejsem odborník přes parfémy, ale to není skoro žádná z nás a tak si myslím, že je fajn podívat se na parfémy laickým okem. :)

Znáte tento eshop? Zamlouvá se vám některý z parfémů? 
Uvažujete o tom, že si nějaký parfém pořídíte? :)

PS: Rozdílné písmo je způsobené tím, že jsem si po celou dobu testování připravovala článek ve wordu a následně jsem jej vložila do bloggeru. :)
Omlouvám se!

4 komentáře:

  1. Jé, ten buchtový parfém by se mi líbil :-D :-D Arabské parfémy jsem zatím nezkoušela, ale rozhodně bych se nějakému tomu otestování taky nebránila, protože mám ráda těžší sladké vůně.
    A pěkná recenze! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si se vrátila zpátky na blog :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.