10. 6. 2015

Ebay: náramky s kamínky


Koukala jsem, že už tu dlouho nebyl žádný článek ohledně ebaye, což je škoda, protože mi doma přibylo několik nových věcí. 
Postupně je na blog vložím, ať z toho mého nakupování taky něco máte. ;)

Obrázky prodejce

S babičkou jsme si objednali náramky: můj světlý je v barvě champine a babiččin je klasický black. Je to v podstatě síťka, ve které jsou nasypané čiré kamínky. Velká shamballa je potom na magnetické uzavírání. 
Náramky jsou ve skutečnosti mnohem hezčí než na fotkách a i provedení je celkem kvalitní - teda, mě se povedlo si ten můj už trochu zničit, protože jsem si neuvědomila, že magnetická je pouze jedna strana u shambally a vyrvala jsem samozřejmě tu druhou. (#avejá) Naštěstí to půjde slepit vteřinovým lepidlem. Z černého náramku u zavírání trčelo trochu lepidla, ale to jsem odtrhla.


S náramkem jsem osobně velmi spokojená, příjemně se nosí a je pěkně lehký. Díky tomu magnetickému zapínání si jej dokážu i sama zapnout.

Objednávala jsem TADY, ale teď prodejce o 100% zdražil.
Doručené byly obyčejně v igelitové obálce a každý náramek byl ve svém igelitovém obalu.
Doručení bylo rychlé - zhruba 14 dní až 3 týdny.

 

2 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.