27. 6. 2015

Nákupy za červen

 Je tady konec měsíce a sním i pravidelný článek o nákupech. 
Myslím, že bych se měla stydět, ale na svojí obhajobu můžu říct, že jsem i hodně věcí spotřebovala! Článek o spotřebovaných produktech se tady brzo objeví taky. :)


Hned na začátku měsíce jsem od rodičů dostala barvu na obočí a řasy RefectoCil a depilační papírky Ro.ial. Od přítele jsem dostala pinetky do vlasů a ten nejlepší koš na použité kosmetické tamponky vůbec!


Když je u časopisu dárek, musím ho mít. Vyjímkou nebyl ani červnový Glanc ve kterém byl sprchový gel Nivea a dva vzorky ochucené kávy. Čaj Fruit Kiss od Teekanne je výborný a už to chtělo změnu - doma mám nějak podezřele velku zásobu vánočních čajů..


 Při návštěvě Kiku jsem narazila na roztomilé melounové mýdlo a protože meloun k létu patří, tak jsme ho na zkoušku vzali. Odličovacích vlhčených ubrousků nikdy není dost a tyhle s vůní manga a kdouloně (neptejte se, googlila jsem :D) vypadají slibně. Snad mi nesleze obličej. Šátek v pozadí je taky z Kiku.


Rozhodla jsem se vyzkoušet korejskou kosmetiku a do oka mi padl cukrový peeling z hnědého cukru od značky TonyMoly, takže se na blogu brzo objeví recenze. Jako dáreček jsem dostala dva vzorky - roztomilá panda je bělící krém na ruce a avokádový krém jsem dala mamce, jelikož by mi neseděl.


Na blogu už byla recenze na kosmetiku z eshopu prodavamekosmetiku.cz, ale tahle tvářenka / rozjasňovač mě asi nikdy nepřestane bavit.Používám jí v podstatě každý den.


 Začala jsem hledat svého TOP v šamponech a začala jsem pěkně pomalu. V Německu jsem si přihodila do košíku cestovní balení Gliss Kur - Liquid silk. Máte s ním zkušenost? :)


Omlouvám se za příšernou fotku, ale to počasí teď tomu focení moc nesvědčí. Z Německa mám i krém na obličej od Bebe young care - relaxing care pro všechny typy pleti a deodorant Fa z řady Fantasy Moments.


Na jednom z mých starých wishlistů jste mohli vidět dřevěný kartáč. Přítel si na ten wishlist vzpomněl v Německu a koupil mi skvělý kartáč od značky Parsa, který má kromě klasických plastových ,,štětin" i štětiny přírodní. Musím říct, že rozdíl v česání mezi plastovým a dřevěným kartáčem je znát.


Moje objednávka z Avonu byla původně mnohem větší, ale moje AL to moc neřeší a tak mám nakonec jen krém na ruce s mlékem a medem. To naštve!

Další věci jsou z internetové objednávky:


Cestovní vlhčené ubrousky Dime s vůní jablek jsem si pořídila na nějaké cesty do kabelky. Intimní a odličovací ubrousky Pure jsem vzala na vyzkoušení.


Občas zapomenu na to, že nemáme vanu. Obvykle je to v případě, kdy mě pěna do koupele zaujme natolik, že jsem přesvědčená ji používat místo mýdla. Tahle s vůní skořice voní dokonale. Mýdla na ruce nikdy není dost a verze kokos-vanilka se mi zamlouvá.


Když chcete mít dobrý pocit z toho, že se staráte o své vlasy a pokožku hlavy, kupte si tuhle vodu s rakytníkovým olejem od Alpy. Pro pocit je to dobrý, jinak to nic nedělá. Od doby, co jsem si do kuchyně vybrala levandulovou dlažbu, začala jsem ujíždět na všem v čem je levandule. Levandulový šampon pro všechny typy vlasů od Bohemia Herbs musel prostě do imaginárního košíku taky.


Jsem poslední blogerka, která nezkusila nic od Ziaji. V košíku přistál antiperspirant Blocker a jemný odličovač očí.


Další věcí od Ziaji je pleťová maska. Od Astridu jsem si vybrala balzám na rty s tea tree olejem a bambuckým máslem. Odličovací houbičky jsou pro mě nejlepší pomocníci při smývání masek / peelingu atp. a zvolila jsem ty od Calypso. V žádné objednávce nesmí chybět kosmetiké tamponky - Evita mi nic neříká, ale vypadají dobře.


Další novinkou, která se ke mě dostala je od značky Dermedic a to konkrétně micelární voda Normacne preventi. Na blogu se určitě objeví článek.


Další článek, který se tady určitě objeví bude o tvářence od korejské značky Skin Food.


Co se oblečení týká - kromě sáčka, klasického černého trička a nejspiš i jiných věcí (na které si navzpomínám) jsem si pořídila i sukni s pěkně divokým potiskem z dětského Kiku a ponožky do balerínek z Aldi. 


Náramky i naušnice jsou z německého Kauflandu. Nejsou krásné?

Čím jste si udělali radost vy? :)

4 komentáře:

  1. To je teda pořádná nálož kosmetiky :) Melounové mýdlo je fakt skvělý
    Líbí se mi i šperky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem ty červnový nákupy úplně neodhadla no :D
      Děkuju ;)

      Vymazat
  2. Od Ziaji blocker bych ráda vyzkoušela :)) Já jsem si v poslední době koupila sportovní tričko a sprchové gely od Dove :D

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gely od Dove taky plánuji zkusit a Blocker určitě doporučuji vyzkoušet :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.