24. 6. 2015

New in - Black wallet


Znáte ten pocit, když si něco objednáte a už nepočítáte s tím, že vám věc dorazí? 
Přesně tenhle pocit jsem měla u peněženky, která ke mě putovala ze stránky postovnezdarma.cz něco přes dva měsíce. Když mi konečně přišla, nestačila jsem se divit, jak kvalitně byla zabalená. No, spíš bych měla napsat zalepená. Byla v nějakém pěnovém materiálu a ten byl celý oblepený žlutou pevnou izolepou.

Jak můžete vidět, objednala jsem si klasickou černou s fuchsiově růžovým vnitřkem (ale na výběr jsou další tři barvy). Peněženka má zlaté detaily jako jsou kamínky v horních rozích, mašlička ve středu, nápis a samozřejmě zip na kterém je odepínatelný přívěsek.


Na peněžence se mi líbí její zpracování, které se mi zdá opravdu kvalitní. Nikde nečouhá žádná nitka a celkově je peněženka taková ,,bytelná" a dokonce ani nesmrdí. Materiál je opravdu úžasný, hlavně ten reliéf. Vzadu na peněžence je kapsička, která se hodí na různé lístečky, například ty od autobusu.



Vnitřek je velmi prostorný. Najdete tady 8 samostatných přihrádky na karty, 2 větší přihrádky, 3 přihrádky na papírové bankovky a 1 kapsičku na mince.


Bohužel jsem našla i dvě negativa. 
1) Nápis se z peněženky určitě brzo oloupe.
2) Zip není po všech třech stranách jako to obvykle bývá. Tady je nahoře a vpravo.

I přes negativa jsem s peněženkou hodně spokojená a ani jsem nečekala, že se mi bude tak moc líbit. Vypadá opravdu luxusně, přesně jako na obrázku a jak už jsem zmínila výše - to zpracování je skvělé. Člověk by řekl, že černá peněženka nemůže být ničím vyjímečná, ale tahle je. Všechny ty detaily z ní dělají něco úžasného.

Líbí se Vám? :)

8 komentářů:

  1. Peněženka je moc pěkná, taky novou potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě měla tu svojí strarou v děsném stavu :D

      Vymazat
  2. Veľmi peknú peňaženku si si vybrala, páčia sa mi tie zlaté detaily a ružové vnútro, ...tak snáď ti ten nápis vydrží:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.