3. 6. 2015

Oblíbenci posledních dní ♥


Na jaře bojuji s nehezkými šupinkami a to hlavně na nohou a rukou, proto doma musím mít vždy nějaké tělové mléko. Tohle je od značky TreacleMoon s vůní iced strawberry dream. Voní jako hodně sladký jahodový jogurt, ale mě si mléko získalo spíš svými vlastnostmi - má lehkou krémovou konzistenci a tak se krásně během chvilky vsákne do pokožky a nezanechává mastný film. Během dne ho používám i na ruce, protože skvěle hydratuje. Až dopotřebuji všechna tělová mléka, určitě si ho pořídím v plném 500ml balení. Abych šupinkám předcházela, používám pravidelně 2-3 krát týdně tělový peeling - zrovna mám ve sprše Oriflame Discover Miami spirit. Opět se jedná o sladkou květinovo-ovocnou vůni (podle obrázku na obalu soudím, že má vonět jako litchi, což by i souhlasilo). Zrníčka jsou jemnější, ale zato je jich hodně a ve vodě se nerozpouštějí. Svou funkci plní na jedničku. Antiperspiranty Dove go fresh jsou mými velkými oblíbenci, nejenže krásně voní, ale přesvědčila jsem se i o jejich funkčnosti. Aktuálně používám ten s vůní granátového jablka a verbeny, ale s čistým svědomím můžu doporučit i jiné varianty.


Před nějakým časem jsem si koupila časopis ve kterém byl jako dárek vzorek oleje pro všechny typy vlasů Kérastase Elixir Ultime. Ačkoli se jedná jen o 5ml balení, věřte mi, že opravdu dlouho vydrží. Používám ho po každém mytí vlasů a to tak, že dvě pumpnutí vetřu do vlhkých konečků. Po žádném oleji jsem neměla tak krásně sjednocené konečky. Pochopitelně ho potřebuji v plné velikosti, tak snad se k tomu objednání jednou dostanu. Jako bledule mám problém vybrat si v drogerii make-up, který by mi barevně seděl. Nechápu, proč jsou všechny MU do oranžova. Natural Lift Make-Up od Rival de Loop objevila na internetu mamka a tak jsem jí ho kupovala v Německu v Rossmannu, ale nakonec usoudila, že jí nevyhovuje a dostal se až ke mě. Během chvilky se stal mým miláčkem. Sice moc nekryje, ale to ani nepotřebuji. Stačí, že pleť pěkně sjednotí, barevně mi sedí a dělá krásný sametový finish a tak ani není třeba používat pudr. Jako posledního oblíbence tu mám (opět) vzorek parfémové vody Neroli od Yves Rocher. Jedná se o květinovou pižmovo-citrusovou vůni. Citrusy v parfémech nemám ráda, mám pocit, že na mě začnou okamžitě čpět, ale v tomhle je cítím velmi slabě. Řekla bych, že dominantou budou právě pižmové tóny, které se po čase rozleží do jemné květinové vůně. Vzhledem k tomu, že se jedná o těžší vůni, určitě bych ji ale nedoporučila každému.

8 komentářů:

  1. Na kosmetiku od Kérastase Elixir Ultime jsem se už dívala několikrát, hodně mě zaujala ikdyž cena je o něco vyšší četla jsem na tuto značku skvělé recenze, tak třeba taky časem vyzkouším :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vysoká, ale zatím se mi z toho vzorečku tak zamlouvá, že do něj asi půjdu. :)

      Vymazat
  2. Zrovna mám Dove sprcháč v této variantě a boží je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají v těchto variantách i sprcháče a JÁ to nevím? :'( :)

      Vymazat
  3. Dove je super! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. zajímav produkty, zatím jsem ani jeden z nich nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se k nějakému produktu nakonec dostaneš :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.