23. 6. 2015

Recenze: Laky na nehty od E style a Moje



Jako první bych se chtěla podělit o své dojmy z barevných laků na nehty One Coat High Glossy od značky E style. Přišly mi tři překrásné barvičky. Klasický černý 08 Black lak celkem rychle schne a na nehtech mi vydržel zhruba tři dny bez jakéhokoli poškození. Tmavě růžový 14 Raspberry je v lahvičce trochu perleťový /háže studené fialovo-modré odlesky/ a na nehtech vypadá překrásně. Úžasná letní barvička, která mi vydržela týden (a vydržela by i déle!!!) bez většího poškození! Stejný názor mám i na světle fialkovou 12 Fuchsia variantu, která háže prozměnu zlato-růžové odlesky. Lak dal opět s přehledem týden. Navíc je to super barva pro každého - není nijak výrazná a přesto je úžasná!

Co se samostatného lakování týká, tak laky mají spíše placatější štěteček s delšíma štětinkama a díky tekutější konzistenci se s nimi výborně pracuje. Konzistence (jak jsem se už zmínila) je tekutější, ale nikam nezatéká a lak neproužkuje. Nádherně kryje ve dvou vrstvách a pěkně se leskne. S odlakováváním není žádný problém.

Cena laku je 49Kč / 7ml.

Hodnotím: Nemám co vytknout!


MOJE



Od značky Moje tu mám taky tři kousky. Pochází z efektové řady EFEKT 3D. Růžový lak 3D efekt 1 , žlutý lak 3D efekt 3 a i oranžový lak 3D efekt 4 jsou na tom stejně - jedná se o průhledný lak, ve kterém jsou různě velké ,,konfety" a ty po nalakování evokují 3D efekt. Štěteček je placatější a má delší štětinky, takže lakování s ním jde jako po másle. Konzistencí jsou stejné jako E style. 

Osobně jsem efektové laky používala na barevný podklad, díky kterému krásně vyniknou, ale myslím, že nebudou vypadat špatně ani bez barevného podkladu. Nebudu lhát - to odlakovávání bylo hrozný. Možná to půjde s alobalovou metodou lépe, ale já jsem na ní líná a tak jsem lak z nehtů drbala pěkně dlouho. :D
Výdrž těchto laků je bezkonkurenční.

Cena efektového laku je 50Kč / 12ml.
Hodnotím: Až na odlakovávání nemám co vytknout.

E style Fuchsia x Moje 3D efekt 1
 E style Raspberry x Moje 3D efekt 3

E style Black x Moje 3D efekt 4

Tak která kombinace se vám líbí nejvíc? :)

4 komentáře:

  1. Kosmetika E-Style mi moc sympatická není, to přiznám na rovinu. Takže laky jsem nezkoušela a ani to nemám v plánu. Zato Moje kosmetika je skvělá, mám jí moc ráda. Mám dva tyto 3D laky a jsou úžasné. Líbí se mi ta černo-oranžová varianta. Moc hezké :)

    Radu - Narozeninová giveaway v hodnotě 2700Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a pozvání na GA.

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi líbí první kombinace :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.