30. 6. 2015

Spotřebováno za červen


1. Berry Dreams shower gel Cien
Sprchový gel dobře (ale dost sladce) voněl, pěnil, moc nevysušoval, ale vadilo mi velké balení. Vůně mě brzo omrzela. NE.
2. Balea Abend rot relax dusche
Pěkně voněl po třešních, moc nepěnil ani nevysušoval. ANO.
3. Balea Frangipani & Perle shampoo
Příjemná vůně, dobřě pěnil a umyl vlasy. Mám pocit, že mi vlasy trochu mastil a zatěžoval. NEVÍM.


4. Balea tělový balzám do sprchy
Na léto fajn, krásně voní, hydratace byla slabší. ANO.
5. Oriflame Feminelle Special Care 
Jemná vůně, gel nepálel ani neštípal. Líbí se mi praktické balení. ANO.
6. Oriflame Discover Miami spirit
Peeling krásně voněl, zrníčka byly akorát. Bohužel se mi poslední zbytky peelingu špatně dostávaly ven. ANO.


7. Dove go fresh
Pěkná vůně, účinný a na čerstvě oholené pokožce neštípal. ANO.
8. Frais Monde Spa fruit body cream
Zpočátku se mi líbila vůně (čokoláda, bílý muškát), ale po čase mi začala být dost nepříjemná a já krém dodělala jako krém do sprchy. Při běžném používání krém fuckatěl a nepřišlo mi, že by hydratoval. NE!
9. Classic Creme Seife Sensitiv
Mýdlo do zásobníku jemně voní, ale na mě až moc slabě a možná i chemicky, trochu vysušuje. Jinak jsem s mýdly z Kauflandu spokojená. TATO VARIANTA NE.


10. Avon Planet spa Sleep Serenity
Sprej se aplikuje na polštář pro dobré spaní. Údajně by měl vonět po heřmánku a levanduli. Myslím, že tohle nevidělo ani jednu ze zmíněných rostlin ani z vlaku. Cítím spíš nějakou pánskou vůni. Zbytečnost. NE.
11. Avon Clearskin Blemish clearskin
Jednoznačně nejlepší pleťová voda! ANO.
12. Avon Miami party
Na léto super, ale po čase se mi z vůně začalo dělat zle. Na mě je příliš sladká. NE.
13. Mika dětský výživný krém
Od krému za pár korun jsem nic nečekala, ale byla jsem velmi spokojená. Jemná dětská parfemace (trochu jako čerstvě vyprané prádlo) se mi fakt líbila. Krém se dobře vstřebával, nezanechával mastný film a krásně hydratoval. Jako bonus byl roztomilý obal. ANO!


14. Guess Girl Belle
Toalení voda vydržela vonět opravdu dlouho. Navíc se mi líbil i obal. Určitě bych se nezlobila, kdybych ji dostala znovu. ANO.
15. Kleenex nose & lip balsam
V podstatě klasická vazelína v nepraktickém balení. Nic co bych musela mít znovu. NE.
16. Gestil Wonder
Prej zázrak. Ani náhodou. Maska smrděla, ale zvykla jsem si. Bohužel neudělala nic víc, než co dokáže udělat jakákoli jiná (dobře voňavá) maska. Díky silikonům jsem měla vlasy jemnější a konečky sjednocené. NE.
17. TreacleMoon Iced strawberry dream
Tělový krém skvěle hydratoval a překrásně voněl. Bohužel se mi zbyteček nepodařilo dostat ven. Lituju, že jsem si nevzala plné balení. ANO.
18. Dontodent Pink grapefruit
Pasta nebyla moc pálivá, což mi vyhovovala, ale zezačátku mi dost trvalo, než jsem si zvykla na chuť grepu. NEVÍM.
19. Rosal Clearface
Čistící gel jsem si dovezla z Chorvatska. Vůně byla spíš neutrální a na pleti dobře pěnil. Znovu ho ale mít fakt nemusím. NE.


20. Yves Rocher Neroli
Krásná vůně a dlouhá výdrž. ANO.
21. Oriflame Tenderly Promise
Příjemná vůně, moc nevydržela. NE.
22. Oriflame Divine Idol
Vůně se mi líbí, uvažuji o plném balení. ANO.
23. Avon Little black dress eau fraiche 
Vůně vydrží opravdu dlouho vonět. Bohužel mi v něm trochu vadí citronový olej. NEVÍM.
24. TonyMoly Panda's Dream 
Bělící krém na ruce? Co korejci nevymyslí. NE.
25. Alcina Augencreme No. 1
Oční krém fuckovatěl, nevsákl se a lepil. Vyhazuji i další 4 nerozbalené vzorky. NE.
26. Alcina Augen gel
Gel příjemně chladil, vsákl se a trochu zmenšil pytle pod očima. NEVÍM.


27. Rival de Loop Mandel-traum
Akorát vlhčené, skvěle odlíčily i řasenku. Bohužel mi moc nevyhovovala vůně. Tato varianta NE.
28. Cien Wet Wipes
Jsou určené  na obličej a ruce, ale já je používala na úklid domácnosti. Nehodlám si na obličej dávat cokoli, co ,,voní" jako vůně na WC. NE!
29. Huggies Baby Wipes
Ubrousky byly hrozně mokré, trhaly se a vadila mi okurková parfemace. Jediným plusem byl roztomilý potisk medvídků na ubrouskách. NE.
30. P.S. Love your skin
Dobré ubrousky, neštípaly, nepálely a dobře odlíčily. ANO.
 31. Bel cosmetic extrasoft
Kosmetické tamponky nejsou ze 100% bavlny. Rozjížděly se, pouštěly vatu a přípravky z nich tekly. Hrůza. NE!


32. Avon kartáč na vlasy
Omlouvám se za nevyčištěný kartáč, ale stejně ho vyhazuju tak ho nebudu čistit. Byl dobrý, ale rychle odpadaly ,,ochrany štětin" a to mě štve. Česání s ním už bolelo. NEVÍM.
33. Pilníky na nehty
Papírové pilníky mám nejraději. Dva jsou na gelové nehty a jeden (červený) je z Oriflame ze sady tří kusů. Ty na gelové nehty kupuji opakované, protože jsou skvělé. Ty z Oriflame stojí za prd - jsou málo hrubé a brusný papír se hned odlepil. 
34. Šumivka do koupele Naturals
Byl to dárek, ale objevila jsem je v Globusu. Měla jsem fialové srdíčko, které krásně vonělo po levanduli. Bohužel z určitých důvodů ji znovu kupovat nehodlám a ani ji nedoporučuji. NE!

Celkem 34 kousků a z toho 6+ vzorečků.
Zkoušeli jste některý přípravek?

16 komentářů:

  1. Zaujal mě bělící krém na ruce. Já bych ho i uvítala, na konci prázdniny mám vždycky na rukou pigmentové skvrny. Nevěděla jsem, že Alcina vyrábí i krémy na obličej. Vidím, že na ně máš podobný názor jako já na jejich přípravky na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s pigmentovými skrvnami problém nemám, takže by pro mě bylo zbytečné. Navíc ani ta parfemace není nic moc :( Alcina vyrábí přípravky na vlasy? :O To jsem ani nevěděla, znám jenom jejich pleťovou a dekorativní kosmetiku.

      Vymazat
  2. Super spotřebováno, to je teda nálož! Já mám ráda výrobky z Lídlu, takže mne zaujal sprchový gel Cien a taky i ty vlhčené ubrousky. Vím, že hodně lidí ty citrusové vůně nesnáší, protože jsou jako na záchod, ale mi voní :D takže já bych je na utíraní rukou upotřebila.

    Maru Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky výrobky z Lidlu ráda, ale ty ubrousky byly fakt děsný :D

      Vymazat
  3. Měla jsem sprchový gel Berry z Lidlu a byl fajn, za to kokos se mi nelíbil, z lahvičky voněl pěkně, ale na těle se pak proměnil v děsně chemickou vůni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový jsem kupovala k Vánocům mamce a ta ho má doteď nespotřebovaný, protože na něj má stejný názor :D

      Vymazat
  4. Ty Bel tamponky jsou naprosto otřesný. Nešly mi s nima pomalu ani odlakovat nehty.
    Dontodent pasty mám naopak velice ráda :-)
    Levandulový sprej na polštář mám zrovna rozpoužívaný a levanduli z něj docela i cítím, ale ani tak ho moc nepoužívám. je to fakt taková blbůstka :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, odlakovávání je ještě horší než odličování :(

      Vymazat
  5. Dove deodorant velice rada pouzivam. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. My teď máme tu vůni od Avonu Planet spa Sleep Serenity a mně voní :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás nepochodila ani u přítele :)

      Vymazat
  7. Musím říct, že jsi toho spotřebovala opravdu hodně :-) Já třeba tu vůni Miami party úplně miluju - ale mám teda jakože fakt vůni, né takovýhle sprejíček. Na léto se mi zdá úplně perfektní!

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu toaletku jsme měla kdysi dávno taky :)
      Já tohle léto ujíždím na dětských vůních, tak je to možná i tím :D

      Vymazat
  8. Tiež je u mňa veľkým favoritom táto pleťová voda od Avonu :)
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.