14. 6. 2015

TAG: Barvy duhy

Rozhodla jsem se že udělám tag na téma barvy duhy. Jedná se o to, že vám představím jak dekorativní tak i pečující kosmetiku, která mi utkvěla nějakým způsobem v paměti, a bude mít určitou barvu. Navíc jsem si to tak trochu upravila - přidala jsem i jednu barvu, kterou v duze nenajdeme, ale výrobek mi zůstal opravdu silně v paměti, takže se prostě zmínit musím. U některé barvy bylo rozhodování tak těžké, že jsem vybrala produktů i víc.

ČERVENÁ


Pokud se řekne červená, hned se mi vybaví lak na nehty od P2, který mi dovezla babička z Německa. Je to opravdu krásná vánoční červená barva. Navíc má lak i super výdrž a pěkné balení.

ORANŽOVÁ


Tak jo, tady trochu kecám. Stín od E style je spíš zlatý, ale tváří se i trochu oranžově (navíc doma nic jiného oranžového nemám, protože ji nemám příliš v oblibě). Quatro paletka je krásně pigmentovaná a hodí se i na běžný denní make-up.

ŽLUTÁ


Ve žluté kategorii mám hned tři kousky. Chytrý olej pro krásu od Oriflame je univerzální olejíček, který pěkně zázvorově voní a hodí se úplně na všechno. Používám ho do vlasů, ,,mažu" se s ním a dokonce s ním natírám i nehtovou kůžičku při manikúře. Carmex jsem si pořídila v Německu, protože tady vyjde o dost dráž. Jediné, co mi na tomto jinak bezchybnému balzámu vadí, tak je obal, takže ho používám jenom doma a s čistýma rukama. Efektový lak od Moje mě dost baví! Z každého ,,obyčejného" laku hned udělá něco lepšího a zajímavějšího. Těště se, už brzy bude na blogu recenze!

ZELENÁ


Ani tady jsem se nemohla rozhodnout. Migrenol od Dr. Popova mám v podstatě pořád u sebe, protože když cítím, že mě začíná bolet hlava, tak si olej máznu na spánky a z 90% mě hlava přestane bolet. Bez suchého šamponu Amica si to už neumím představit. Hodně lidem nevyhovuje, ale já jsem s ním hrozně spokojená. Mám tmavě hnědé vlasy a bílý povlak mi prostě nezanechává a navíc se mi líbí parfemace. Mátový chladivý krém na nohy od thefootfactory nohy nijak nehydratuje, ale ten pocit.. Teď v létě je to určitě must have, protože nohy krásně osvěží a příjemně chladí. A jako bonus je tu obal.

MODRÁ


Zatímco u předchozích dvou kategorií bylo rozhodování těžké, tady jsem měla hned jasno. Extra jemný dětský šampon Penaten je fakt super. Používám ho především na vlasy, které po něm ,,vržou" a i na štětce, protože nevysušuje a pěkně voní.

FIALOVÁ


Do této kategorie jsem vybrala rtěnku Maybelline v odstínu 158 Power Peony. Ačkoli není fialová, tak má ale fialový podtón. Rty hydratuje, nezalézá do vrásek a příjemně voní.

RŮŽOVÁ


Tak tady jsem se opravdu dlouho rozhodovala. Nakonec jsem vybrala vlhčené ubrousky od Rival de Loop z LE s vůní mandlí. Vůně je fakt děsná, ale ubrousky jsou sami o sobě skvělé - odlíčí i řasenku a neštípou v očích. Lak na nehty Stars od Gabrielly Salvete v odstínu 07 Princess je nejkrásnější pískový lak, který jsem kdy viděla. No a od Essence z LE I ♥ NUDE tady mám mono-stín v barvě Cake Pop.

VÍCEBAREVNÁ


Krém na ruce Hurvínek od Miky je sice obyčejný bílý, ale má veselý barevný obal a to se počítá! Konzistence je hutnější, voní jako čistě vyprané prádlo, rychle se vstřebává, nezanechává mastný film a skvěle hydratuje. Co víc si přát? Tvářenku od Make-up Revolution London mám doma chvíli ale hned jsem si ji zamilovala. Používám ji jako rozjasňovač, protože odstín Ledové srdce je dost třpytivý a používat jako klasickou tvářenku nedoporučuji.

ČERNÁ

Jak jsem psala v úvodu, přidala jsem si sem barvu a to právě černou. Tento výrobek se mi opravdu silně vryl do paměti a pokaždé když si na něj vzpomenu..


.. obrátí se mi žaludek! Řeč je o toaletní vodě Sex and City by night. Vůně smrdí na míle daleko a to jako hrozně laciná vůně z nějakého no name obchůdku!
Zklamání!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.