6. 6. 2015

Velká recenze kosmetiky z eshopu prodavamekosmetiku.cz



Jako první bych se ráda zmínila o balzámech na rty od značky Moje, u kterých se mi líbí barevné a veselé obaly. Mám tu příchuť Cola a Multivitamin. Kdybych je čichala poslepu, colu bych poznala ale mutivitamin ne. Oba balzámy jsou na rtech průhledné a multivitamin je navíc obohacen o krásnou decentní perleť. Hydratace je fajn, ale popraskané rty určitě nevyléčí. Pokud sháníte nějaký dobrý balzám do kabelky tak se vám tyhle budou líbit.

Cena balzámu: 30Kč


Balzámům dávám 3 body z 5 


Další věcí, kterou tady mám, je zvláčňující rtěnka od značky Moje v odstínu č.4. Jedná se o rtěnku s obsahem přírodních a hydratačních složek, takže rty krásně hydratuje. Výdrž rtěnky je průměrná - určitě se od ní nedá očekávat, že jí ráno nanesete a večer ve stejném stavu sundáte, ale to je u hydratačních rtěnek normální. Navíc se mi i moc zamlouvá obal, který je jednoduchý, nepřeplácaný a nápis i ,,krajka" dobře drží.

Cena rtěnky: 50Kč


Dávám 5 bodů z 5, protože mě fakt baví! :)

U kosmetiky Moje ještě zůstaneme a podíváme se na ,,zoubek" očnímu triu v odstínu č.5. Barvy jsou skvěle vybrané, krásně se k sobě hodí. Stíny jsou jemně namleté a mají takovou lehce krémovou strukturu. Velkým plusem je to, že stíny nepráší ale naopak mínus dávám za slabší pigmentaci a za obal. Design je pěkný, ale bohužel mám pocit, že se víčko hned ulomí a taky se snadno poškrábe.

Cena tria: 50Kč


Dávám 3 body z 5 - 2 body ubírám za pigmentaci a obal.


Přesuneme se ke kosmetice E style a jejímu Omlazujícímu make-upu 30+, který mám v odstínu 01 Light Beige. Samotné (ačkoli praktické) balení by mě v obchodě určitě nezaujalo, ale obsah je super. Odstín krásně sedí, neoxiduje, decentně sjednotí a na pleti vydrží celý den bez toho aby vysušoval nebo ucpával póry. Prý má dokonce jemně vypínat pokožku a vyhlazovat vrásky, ale to nemůžu posoudit. Plus dávám za SPF 10.
 
Cena make-upu: 129Kč


Dávám 4 body z 5.


Od make-upu přejdeme ke kompaktnímu pudru Natural Face. Odstín 01 je naprosto skvělý pro bledulky. Při aplikaci s ním opatrně, protože dost práší a tak to s ním snadno přeženete, ale pokud ho dáte přiměřeně, docílíte přirozeného a matného vzhledu. Pudr je na pleti příjemný a vydrží celý den. Obal je taky fajn - víčko pevně drží a text taky, takže bych se nebála ho používat i při cestování.

Cena pudru: 79Kč


Dávám 5 bodů z 5.





Mám tu i dva monostíny. Prvním z nich je wet & dry v odstínu 04 Magic pink, který se dá (jak už název napovídá) používat jak suchý tak mokrý. Podle mého názoru jde ale každý stín používat i namokro. Pokud použijeme tento klasicky, docílíme jemnější barvičky. Pokud před aplikací navlhčíme štětec, tak bude barva výraznější a déle vydrží. Tak jako tak obsahuje perleť. Stín má trochu krémovou konzistenci a skvěle se s ním pracuje. Druhý monostín je z řady matt touch a mám ho v černé barvě - 05 Midnight black. Název obsolutně sedí, protože se fakt nejedná o žádnou rádoby černou, ale o skutečně černou. Ta pigmentace je neuvěřitelná! A co teprve výdrž - stín drží a drží a drží. Oba výrobky mají i celkem kvalitní obal. Vše drží jak má, nic se nikde nekýve a opět bych neměla strach s nimi cestovat.

Cena stínu wet & dry: 68Kč
Cena stínu matt touch: 63Kč


Dávám 5 bodů z 5 a rozhodně si nějaký pořiďte!


Pokud hledáte nějaké intenzivní a bohatě pigmentové stíny, které hravě upotřebíte například do divadla nebo na ples, určitě vás zaujme trio Intense colours a to konkrétně v odstínu 03 Midnight. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit i aplikaci namokro. Stíny drží opravdu dlouho, jsou jemně namleté ale trochu práší. Údajně se složení stará i o kůži víček a bojuje proti stárnutí. Obal je pevný, šroubovací a tak zase vhodný i na cestování.

Cena tria: 74Kč


Dávám 4 body z 5.


Předposlední věcí od E style tu mám fine & strong quatro v odstínu 05 Coffee. Paletka je bohatě pigmentovaná a barvy jsou úžasně syté /až na tu nejsvětlejší/. Stíny jsou opět jemně namleté a trochu práší. V paletce je přiložený i aplikátor, který já nepoužívám, ale nevypadá špatně. I tyto stíny jsem zkoušela namokro a vypadají báječně. Obal se mi líbí - dobře se otvírá i zavírá, zase bych si ho klidně vzala i na cesty ale dost mě štve, že když přejedu prstem po textu, tak ho v podstatě ,,gumuju". Škoda.

Cena quatra: 87Kč


Dávám 5 bodů z 5, protože jsou to tak krásné barvy, že i ten obal a prášivost odpustím.


Jako poslední v kategorii vám ukážu tvářenku Finish touch. Mám odstín 02 Chocolate, který je tak trochu hnědo-bordový. Tvářenka je matná a dobře kryje. Pro někoho plus a pro někoho minus - je hrozně moc pigmentovaná. Mě osobně to vůbec nevadí, jen je třeba hlídat si množství. Tak, jak jsem ji ráno nanesla, tak jsem jí taky večer odlíčila, takže na výdrž si nemůžu stěžovat. Navíc vypadala tvář po nanesení pěkně zdravě. Tvářenka je jemně namletá, jemná ale zase trošku práší. Balení opět šroubovací, takže klidně i na cestování. Text drží a nesloupává se.

Cena tvářenky: 59Kč


Dávám 3 body z 5, protože znám i mnohem lepší tvářenky.


Z české kosmetiky se posuneme na tu zahraniční. Takovým univerzálnějším kouskem je oční stín Makeup Revolution London v odstínu mocha love, který se dá použít i na konturování, protože je matný. Má slabší pigmentaci, ale moc dobře se s ním pracuje a to i namokro. Hodně moc se mi líbí obal - jednoduchý, elegantní, bytelný a dobře se zavírá i otvírá. Dalším plusem je i obrovská škála barev - 46! (Purple Heaven nutně potřebuji!)

Cena stínu: 49Kč


Dávám mu 5 bodů z 5 :)


I v tomto příspěvku platí pravidlo, že to nejlepší nakonec. Ze srdíčkové tvářenky jsem si div nesedla na zadek, ikdyž zrovna u varianty Iced Hearts je název tvářenka trochu zavádějící, protože se jedná spíš o rozjasnovač a ani nedoporučuji nosit jako klasickou tvářenku pokud nechcete vypadat jak disco-koule. Co se ale musí nechat - ty barvy jsou dokonalý. Nejtmavší odstín mi tak trochu připomíná tvářenku od Sleeku - rose gold. Ještě teď si je několikrát za den swatchnu na ruku a kochám se! Skvělá je i pigmentace a výdrž. A navíc tvářenka absolutně nepráší a báječně se s ní pracuje. Jako bonus je k tomu všemu děsně roztomilý obal - . Jsem pevně přesvědčená o tom, že potřebuji i další verze a hlavně Stydlivé srdce!

Cena tvářenky/rozjasňovače: 249Kč


Bez debat dávám 5 bodů z 5!


To je pro dnešní článek všechno a brzy se můžete těšit na recenze laků E style a Moje!

Za všechny věci ještě jednou děkuji stránce prodavamekosmetiku.cz :)

Zkoušeli jste nějaký výrobek? :)

7 komentářů:

  1. Já měla od Moje balzám a přítelovi jsem taky jeden koupila a jsou fajn :) To máš teda nové dekorativky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, že se prodává i pánský, ale přítel je na veškerý mazadla línej :D

      Vymazat
  2. Mam podobne ocni stiny trio od Moje, sice pigmentace slaba, ale miluji ty odstiny a na oku vypadaji pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. super recenze! nejvíc se mi líbí ta rtěnka..má i krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda že se líbí :)
      Rtěnka je úžasná a ačkoli doma mám už asi dvě červené, tohle je úplně něco jiného! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.