5. 7. 2015

Dermacol Aroma Ritual - Refreshing Body Scrub


 Už je to nějaký ten pátek, co blogový svět zaplavily recenze na tělové peelingy od Dermacolu. Čekala jsem dlouhou dobu na to, až si ho v drogerii koupím. Bohužel jsem se nedočkala a tak jsem si peeling už před nějakým časem objednala na oficiálních stránkách Dermacolu. To víte, vodní meloun k létu prostě patří.


Obal se mi moc líbí. Je veselý a jednoduchý. Objem je 200ml. Bohužel se mi s mokrýma rukama špatně otvírá a nelíbí se mi, že do něj musím sahat. Na víčku najdete další varianty z řad Aroma Ritual. Kromě Irské kávy (ta mě nezaujala) jsem vyzkoušela všechny parfemace v podobě sprchových gelů, ale nikdy jsem si u žádného neřekla, že ho potřebuji znovu. Velkou naději jsem nevkládala ani do tohoto peelingu, přecijen jsem svého miláčka v řadě scrubů našla už dávno -> Saloos.


Můj názor na věc se změnil ve chvíli, kdy jsem otevřela obal. Vyvalila se neuvěřitelně příjemná sladká vůně melounu. Vůně vůbec není chemická, je cítit jako zralý meloun. K tomu všemu ještě přispívá sytě červená barva scrubu. Úplně k sežrání.
 

Peeling je cukrový a ve sprše začně na těle jakoby pěnit. Při delším (opravdu delším) masírování kůže se krystalky cukru začnou rozpouštět, ale to mě netrápí. Oproti solnému peelingu od Saloosu má výhodu v tom, že neštípe např. v záděrkách a tak ho používám ještě radši. Vůni cítím na tělě ještě nějakou dobu po osprchování.


+
• parfemace
• hrubost zrníček
• peeling nezabarvuje kůži ani sprchu
• vůně vydrží na kůži i po vysprchování a provoní celou kouplenu
• nevysušuje
• neštípe v rankách

-
• menší balení
• vyšší cena
• obal

Hodnotím: 5 srdíček z 5
Dermacol se mi zamlouvá ještě o trošku víc než Saloos.

9 komentářů:

  1. Mám peeling od Saloos a vždycky si ho už otevřu předem :) O těchto z Dermacolu taky přemýšlím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho otvírám předem, ale ne vždycky si vzpomenu a mokrýma rukama to jde pak horko-těžko :/

      Vymazat
  2. Rada bych ho vyzkousela protoze vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tyhle scruby líbí už od té doby, kdy se poprvé dostaly mezi blogerky. Čekala jsem celkem dlouho, než se objeví v drogerkách a už jsem ani nedoufala, ale v červenci už tyhle scruby měli v DM :) zatím jsem si ho nepořídila, počkám si až bude ve slevě a koupím si ho :) Od Saloos peeling taky mám a štve mě, že štípe :(

    Květinová Voda Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že v poslední době moc drogerie nenavštěvuji, jelikož nakupuji kosmetiku především v Německu nebo z Avonu a Oriflame, takže jsem ani netušila, že už jsou k dostání. Taky si počkám na nějakou akci a pak si skočím ještě alespoň pro jeden. :)

      Vymazat
  4. Melounový teď všichni milují, to máš pravdu. Taky ho vyhlížím v drogérkách a vždycky slintám u recenzí, ale odolávám :D Irskou kávu jsem měla jako sprcháč a byla to bomba, já tyhle vůně ráda, takže bych si vybrala i u peelingu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo nemá sprcháč / peeling / cokoli s melounem jakoby nežil :)
      Neodolávej, určitě se ti bude líbit :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.