30. 7. 2015

Nákupy za červenec

Je tu konec měsíce a s ním i další nákupy.
Jsem neponaučitelná a znovu toho mám víc, než je třeba.
Oblečení jsem nefotila, protože to mi nejde.


Syoss - sérum je dárek od babičky stejně jako krabička na klíče.

Babička mi dala kosmetiku, kterou nepoužívá - univerzální krém Oriflame essentials, tělové mléko s Q10 Ryor, tělový krém Oriflame Milk&Honey a dva parfémy: Grace a Felicity. Kokosový olej a ubrousky od Ebelin mám od rodičů. Při návštěvě Lidlu jsem si všimla gelu na intimní hygienu, který je dost chválený a přihodila jsem i odličovací ubrousky.


Objednávka z Avonu č. 1 - čistič na obličej s tea tree a okurkou, gel na holení a dětský sprchový gel s vůní manga. Objednávka č. 2 - tělový sprej s Hello Kitty, univerzální krém, šampon a kondicionér s kolagenem, řasenka SuperShock a tělový peeling (krém v krabičce s chia semínky jsem nakonec darovala mamce). 


 Saloos.cz - Květinová pleťová voda Rozmarýna, zelený jíl, bio kokosová péče s vůní vanilky a tělový peeling s levandulí a tea tree. Elixi.cz - péče po opalování a sérum na obličej, krk i dekolt.


Objednávka z Avonu č. 3 - tělový krém s olivovým olejem, ,,neonová" rtěnka, tělový krém s cesmínou a bambuckým máslem (ať už jsou Vánoce :D) a mléko do sprchy


Po dlouhé době jsem navštívila český Rossmann - z výprodejového košíčku: balzám na rty Essence z LE Mountain Calling, Essence Eye sorbet (nechápu, horší věc jsem v životě neviděla!) a ze stojanu s miniaturkama: Alterra šampon a balzám, Lilliputz pěna na mytí s jahodovou a jablečnou vůní. Jo, šla jsem tam jenom pro holítka.. 


Biooo.cz - balzám na vlasy Lavera, odličovací olej od Saloosu, bioKarité s konopím taky od Saloosu a tělový peeling od Lavery. V Globusu jsem si vzala Cosmopolitan a levandulový vosk od Yankee Candle Simply Home. 

V německém Rossmannu jsem si ve výprodeji vybrala krásnou tvářenku od Rival de Loop a minibalení levandulového oleje od Weledy. V Kauflandu jsem si vzala odlakovač, odličovací tamponky a šumivku do koupele až pojedeme k našim (:D). No a jelikož se tak nějak pomaličku posouváme kupředu v rekonstrukci, neodolala jsem v Kiku truhlíku, dekoraci s ptáčky, krabičce a nějakým hadříkům na úklid.


V českém Kiku jsem si vybrala roztomilé prkýnko, krásnou dózičku a dva rámečky. V Jysku jsme si pořídili pléd, vosky s vůní růží, mýdla ve tvaru růží a vonné sáčky do skříně.


V Globusu jsem vzala dvě super roztomilé magnetky.


Největší radost mi udělal dárek od přítele k výročí - bílé hodinky

Čím jste si udělali radost vy?

14 komentářů:

  1. Krásné věci, líbí se mi hlavně ta přírodní kosmetika a vosk YC. Já si dělám radost pořád, naposled nákupem Clinique :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době ráda zkouším přírodní kosmetiku, nějak mě to chytlo. :)
      Vosky od YC jsou srdcovka, i když tyhle z Globusu nejsou až tak super.

      Vymazat
  2. Hodinky jsou teda moooc krásný a taková spousta kosmetiky :D tomu říkám mega zásoba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Jo, mám zásobu na takových 5 let určitě :D

      Vymazat
  3. To je ale věcí! ;) Zaujal mě ten gel na intim.hygienu, mívala jsem ho ráda, ale myslela jsem, že už ho neprodávají. Taky se mi líbí ty dekorace z KIKu, obzvlášť ten truhlíček, musím se po něm podívat. A hodinky jsou nádherné :)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky právě někde četla, že už se nedá sehnat a že byl skvělej. :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  4. Fiiiha tak ty si teda riadne nakupila!!a to som mala pocit ze ja vela nakupujem 😃😃 haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přísahám, že se snažím neutrácet za voloviny! :D :D

      Vymazat
  5. Sérum Syoss jsem včera ukořistila v drogerce ve výprodeji, za ty peníze jsem ho tam nechat nemohla. Tělový peeling Planet Spa mám zrovna ve sprše a ta vůně, ta je prostě..báječná:-) Odolat jsem nemohla ani tělovému krému s cesmínou a bambuckým máslem (jo, ať už jsou Vánoce:-D) a Avoňácký gel na holení jsem si pořídila, protože byl za nějakou spešl cenu, tak jsem ho chtěla vyzkoušet.
    Tělové mléko do sprchy teprve objednávat budu a výprodejové košíčky mně rovněž nenechávají chladnou a brakuji v nich strašně ráda:-D
    Jo a moc se mi líbí ty hodinky a nákupy z Kiku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to sérum od Syossu moc nebaví, co tobě? Peeling mám hluboko v šuplíku a čeká na svůj čas - mám načlý Dermacol a na recenzi mám ještě Saloos a Laveru a moc se na ně těším. Krém s cesmínou je super :D. Ten gel na holení je dost mizernej - ucpává mi holítko. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo rád šouní po výprodejích :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  6. Krasne vecicky, to ja toho moc nenakoupila. Ale ty hodinky jsou nadherne!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci! Ty hodinky jsou moc hezké :) Věci od Saloos miluji, ten zelený jíl je dokonalý. Kokosák mám moc ráda, je to skvělý pomocník.

    Můj červenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák jsem zatím používala jenom v kuchyni a lívanečky jsou s ním skvělý. Zelený jíl akorát testuji, bohužel sjsem po použitá hrozně červená. :(
      A děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.