7. 7. 2015

Přípravky které aktuálně používám

Omluvte kvalitu fotek - jsou focené venku a tak se úplně nedařilo.

Připravila jsem si článek s produkty, které aktuálně používám.
Rozdělila jsem je do několika skupin.

VLASY


Čím delší vlasy mám, tím více péče jim musím věnovat. 
Zrovna mám načatý šampon Mega od Aussie, který pěkně voní po broskvích, ale bohužel mě moc nendachl. Maska Kallos Latte taky není nic moc, ale prostě ji dodělám. Po umytí používám bezoplachový kondicionér GlissKur Ultimate Repair, protože jinak bych vlasy vůbec nerozčesala, a do konečků dám trochu séra pro lesk od Syossu. Pokud mám v plánu vlasy upravovat (např. fénovat nebo žehlit), nastříkám do vlasů trochu spreje od Avonu Advanced Techniques Styling protect. Čas od času si dopřeju masáž pokožky hlavy pomocí bylinné vody s rakytníkovým olejem od Alpy.

SPRCHA


 V létě dávám přednost ovocným sprchovým gelům. Natuvell Sweet&Wild voní krásně po citrusech a tak mě nabíjí energií. Běžně na holení používám normálně sprchový gel, ale udělala jsem vyjímku a z Avonu jsem si objednala gel na holení s olejem z vodaňkovce Skin so soft a znovu si ho už nepořídím. Není vyloženě špatný, jen jsem čekala, že se z gelu vytvoří pěna. Čas od času si dopřeju peeling od Dermacolu Aroma ritual s vůní vodního melounu. Protože jsem ovce a na doporučení jedné blogerky jsem si koupila tělové máslo Cien s vůní čokolády a nevyhovuje mi, tak ho používám ve sprše - nanesu a opláchnu. Zhruba dvakrát do týdne použiju antiperspirant Blocker od Ziaji a po zbytek týdne používám nějaký klasický - zrovna dodělávám ten od Lady Speed Stick.

VEČERNÍ MAZÁNÍ


Při poslední návštěvě u rodičů jsem znovuobjevila svůj univerzální krém od Oriflame Essentials, který je na léto parádní. Úžasně květinově voní, hned se vsákne a nezanechává mastný film. Používám ho jenom na tělo. I nohám je třeba věnovat péči - levandulový krém Avon foot works je dost vyžiující a hydratační, takže ho používám několikrát do týdne jako masku na nohy. Dám větší vrstvu, teplé ponožky a šup do postele. Občas mám náladu na něco jiného a tak sahám po mentolovém chladivém krému na nohy od The Foot Factory, který má ten nejroztomilejší obal na světě!

PLEŤ


Co se péče o pleť týká, tak momentálně nejčastěji používám micelární vody - Normacne je přímo na mastnou pleť a Beauty Purify je na všechny typy pleti. Několikrát týdně místo micelárky použiju pleťovou vodu Aknelot na mastnou pleť a několikrát měsíčně používám Creamy Latte Chocolate čistící pěnu od Misshy. Pokud se mi na obličeji objeví pupínek, lokálně nanesu buď Tea Tree olejíček nebo použiju tyčinku na akné s obsahem tea tree Love Nature z Oriflame. Klasický olejíček je více účinný.


 U pleti ještě zůstaneme. Peelingy mám načlé dva a oba jsou zároveň i místo masky. Avon Planet spa Perfectly Purifying je s minerály z Mrtvého moře a má jemná zrníčka, zatímco TonyMoly Black Sugar je cukrový (překvapení!) a má zrníčka větší a hrubší. Přes den nebo i večer (když jsem líná) používám vlhčené ubrousky. Tyto od Pure 3v1 jsou na mě dost hrubé, ale příjemně voní. Pokud se nejdu opalovat tak použiji i krém Bioderma Sébium Hydra, který mě nějak neuchvátil. Čekala jsem od něj prostě víc.

OSTATNÍ


Pokud je třeba, použiji suchý šampon Amica, který mi neuvěřitelně vyhovuje. Jediné mínus vidím v nepraktickém obalu. Rexona Invisible je takový pomocník, kterého mám vždy po ruce, stejně jako sprej na nohy s papájou od Avon foot works. V tomto počasí nemusím silné vůně a tak používám lehké ,,body misty". Cinderella od Oriflame je úžasná, sladká. Hello Kitty od Avonu je ještě sladší než Cinderella, ale to já v létě moc ráda. Krém na ruce je nutností a musím ho mít vždycky u sebe. Momentálně používám stejný, jako sprchový gel a to Natuvell Sweet&Wild, ale bohužel je absolutně k ničemu.

Co používáte za přípravky Vy? Znáte některý z mých produktů? :)

16 komentářů:

  1. Sprej na nohy s papájou jsem měla taky i třešňový :). Koukala jsem, že na toto léto je zase nějaká limitka v Avonu. Cukrový peeling z Dermacolu si chci taky koupit, už mi dochází čokoládový od Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třešňovou verzi jsem měla v podobě krému, ale moc se mi nelíbila. :( Jojo, je nějaká ananasová, ale vůně se mi nepozdává, ananas moc nepřipomíná. :)

      Vymazat
  2. Měla jsem pleťovou vodu Aknelot a byla výborná, za těch pár kaček bych to vůbec nečekala. Pak krém na nohy a sprej s papájou od Avonu a bezoplachový balzám na vlasy Gliss Kur,se vším spokojenost:-)
    Ten gel na holení od Avonu mám objednaný, on neudělá pěnu? Od gelu na holení bych očekávala, že po rozetření napění..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Aknelotu jsem taky nic nečekala, ale tohle je moje druhé balení a je vážně super - za málo peněz, hodně muziky. U toho spreje na nohy je cítit dost alkohol, nevadí ti to? Mě to trochu štvalo. No, mě pěnu nedělá. Používám ho namokro a udělá jen takový gelový povlak, ale holit se s ním jde dobře. Taky jsem si myslela, že se z toho gelu stane pěna, takže jsem docela čučela když se nic nedělo. :(

      Vymazat
  3. A to jsem na ten šampon od Aussie slyšela zatím jen samou chválu, co ti na něm nesedlo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že mi zatěžuje a mastí vlasy. Od doby, co ho používám, si musím mít hlavu obden s tím, že druhý den už mám vlasy mastné a mám je v culíku. Navíc mi nepřijde, že bych měla nějak objemnější vlasy. :(

      Vymazat
  4. Já jsem teď výhraála nějaké produkty Aussie v jedné giveaway, tak jsem na to teda zvědavá... Jinak ten suchý šampón za pár korun to je fakt pecka :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to velká gratulace :)
      Suchý šampon je skvělý!

      Vymazat
  5. Body scrub od Dermacolu si chci taky koupit, láká mě už dlouho :) A značku Aussie mám moc ráda :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, takových věcí! Ale moc jich tedy nedoporučuješ, všechny ty s hezkými obaly u tebe moc nezabodovaly :D Kalos Latte jsem chtěla vyzkoušet, stejně jako máslo od Cienu, ale asi toho oželím. The Foot Factory má nejroztomilejší obal! A tee tree olejíček je na pupínky fakt nej, lepší jak všechny tyčinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínám mít pocit, že ty věci s těmi krásnými obaly jsou spíš na koukání a kochání se :D
      Ale když já se vždycky nechám nalákat tím barevným obalem - achjo! Jojo, tea tree se osvědčil nejlíp ze všech zkoušených produktů a to i na štípance! :)

      Vymazat
  7. ta hello kitty je TAK roztomilá, to chci! ale jinak používám nejčastěji šampony od loréalu :))
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja neviem Aussie je podľa mňa super no :( Tak nie každému je dobrý :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Aussie mám ráda šampon na suché vlasy, tenhle mi prostě nesedl no :(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.