12. 7. 2015

Recenze: Avon - Planet Spa Perfectly Purifiying


Když jsem jednou listovala katalogem Avonu, narazila jsem na peeling s minerály z Mrtvého moře Perfectly Purifying. V té době mi zrovna docházel můj peeling a tak jsem si objednala tento. Vlastně proč ne, měl být určený na můj typ pleti (mastná až smíšená) a byl v akci za skvělou cenu.

Výrobce uvádí, že pomáhá odstraňovat nečistoty a přebytečný kožní maz a zanechává pleť vláčnou a svěží.
Použití: Jemně vemněte do vyčištěné, vlhké pleti, vyhněte se oblasti očí. Nechte zaschnout a poté důkladně opláchněte vodou. Používejte 3x týdně, v případě citlivé pleti používejte méně často.

Tak za prvé se prostě musím vyjádřit k tomu používání - 3x týdně je hrozně moc. Jako kosmetička vím, že čím víc člověk obrušuje odumřelou kůži, tím rychleji se bude tvořit znovu a bude vždy silnější. Ve škole nám říkali, že bohatě stačí používat peeling jednou měsíčně. Já to více-méně dodržuji. Někdy si udělám peeling i dvakrát do měsíce, ale častěji určitě ne.

Peeling jsem vždy nanesla na obličej a pak jsem se šla osprchovat. Během té doby se mi peeling vsákl do kůže a zůstaly mi na obličeji jen zrníčka, kterými jsem si chvíli masírovala obličej a potom je houbičkami setřela.
Zpočátku mi vadila zvláštní parfemace, protože sůl mi zrovna nevoní, ale musím říct, že jsem si zvykla. Není to žádná silná vůně, která by se prostě nedala ,,přetrpět" a po nějaké době mi začala být i celkem příjemná.
Po smytí byla kůže opravdu jemná jak dětská prdelka. Navíc se mi zdálo že je na dotek pevnější, průžnější, vyživená a vláčná.
Očekávala jsem, že se mi bude dělat akné, ale nic takového se (díkybohu) nekonalo.

Peeling mám doma už pěkně dlouho a teprve teď ho dopotřebovávám, protoře je dost hutný. Obsah tubičky je 75ml a stál mě (tuším) 79Kč (záleží na kampani). Ačkoli jsem už na dně, obsah jde stále lehce vytlačit ven.


Peeling mi vyhovoval a určitě bych se nebránila dalšímu balení.

7 komentářů:

  1. Produkty Planet Spa sú jediné, ktoré ja z Avonu môžem a mám rada a popravde všetkému ostatnému z Avonu sa vyhýbam po pár zlých skúsenostiach. Možno ešte okrem pár toaletiek.
    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Planet spa ještě moc výrobků nezkoušela. Měla jsem jen nějaký fialový peeling na tělo, sprej na polštář a teď tenhle peeling. Až na sprej na polštář jsem byla vždy spokojená. S Avonem jsem žádnou vyloženě špatnou zkušenost neměla, takže hojně nakupuji i jinou avoňáckou kosmetiku :)

      Vymazat
  2. Z téhle řady jsem měla pleťovou masku, už si ani nevybavuji jak voněla, spokojená jsem s ní byla, ale další už jsem si nepořídila, ani nevím proč:-) Ale po peelingu se podívám, stejně jako Ty ho používám jednou za čas, kde jsou ty doby kdy jsem peelingem trápila pleť pravidelně 1x týdně..takhle jednou za čas to mojí pleti svědčí daleko víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než jsem nastoupila na střední, taky jsem věřila popiskům, že mám peeling používat ideálně každý den. Naštěstí jsem z toho vyrostla relativně brzo. :)

      Vymazat
  3. Taky ho mám, ale zas tak často ho nepoužívám. A mně strašně krásně voní :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. peelingy od Avonu sú celkom fajn, viaceré mi už vyhovovali :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, třikrát týdně je opravdu hodně. To je jako by chtěli abys ho rychle vypotřebovala a koupila si další. :)) Vypadá dobře. Jestli na něj někde narazím, tak ho taky zkusím. :)

    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.