17. 7. 2015

Recenze: TonyMoly Black Sugar Mask


V minulém článku jste si mohli přečíst o peelingu z řady Planet Spa od Avonu. Dnes tu mám opět peeling, ale tentokrát od korejské značky TonyMoly.

Tenhle peeling jsem měla fakt dlouho v oblíbených na ebayi, ale pořád jsem nevěděla, jestli ho mám objednat. Přecijen je to korejská kosmetika, která není úplně levná. Nakonec jsem se rozhoupala a masku koupila.

Přišla mi zhruba po nějakých 2 - 3 týdnech doporučeně v papírové krabičce. 


 Ačkoli Korejci obaly kosmetiky umí, tenhle je úplně obyčejný. Konzistence peelingu je hutná, obsahuje zrníčka z černého (hnědého?) cukru a je jich tam hodně. Kromě cukru by měl peling obsahovat i med a zlatý prach. Prý by měl pleť vyživovat a hydratovat a s tím souhlasím. Po použití mám pleť nejen heboučkou, ale i vyživenou a pěkně hydratovanou.
Navíc je to takový 2v1, takže nanesete na čistý navlhčený obličej jako masku a po nějakých 10-15minutách pleť mokrýma rukama začnete masírovat. Není to super?
S peelingem jsem spokojená, ale trochu mi vadí, že lepí. Jasně, cukr a med, ale stejně mi to není moc příjemný. :D

Peeling je určený pro všechny typy pleti a všechny věkové kategorie. S mým typem pleti s ním nemám absolutně žádný problém - a to je co říct!


Jak už jsem psala váše, peeling mám z ebaye. Kalíšek o obsahu 100ml vyjde na nějakých 200Kč - 250Kč. Samozřejmě záleží na prodejci. 
Konkrétní odkaz dávat nebudu, protože jsem ji vychytala v nějaké akci a teď ji má prodejce zbytečně drahou.

No, není to nic, co bych potřebovala mít znovu, ale můžu ji s klidným svědomím doporučit. :)

 Máte zkušenosti s korejskou kosmetikou? Co byste mi doporučili?

20 komentářů:

  1. S korejskou kosmetikou moc zkušenosti nemám ale doufám že najdu nějaký zajímavý obchůdek v Číně kam se chystám. Moc mne to láká právě vyzkoušet něco úplně jiného :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling se mi líbí, s nákupy na Ebay nemám vůbec zkušenosti. Z korejské kosmetiky znám Misshu a mám ji moc ráda
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misshu znám, ale ta mě moc neoslovila.

      Vymazat
  3. Já teda nemám s touto kosmetickou zkušenosti, na ebay jsem ještě nikdy nic neobjednávala, takže bych do toho asi ani nešla.. ale musím říct, že vypadá docela dobře :-) Díky za recenzi.

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. Tak korejskou kosmetiku já vůbec takhle neznám a ani mě upřímně neláká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě, mě dřív taky vůbec nelákala. :)

      Vymazat
  5. Zajímavé, korejská kosmetika mě vůbec nezajímá, je to asi nějaký trend teď. Ale cukrový peeling jsem kdysi měla a byl moc příjemný, takže chápu tu touhu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cukrový peeling jsem měla jen na tělo, ale ty fotky tohohle vypadaly na ebayi fakt lákavě :D

      Vymazat
  6. Asi bych si dala říct, už jen proto, že korejská kosmetika je něco s čím mám zkušenost naprosto minimální a co mně láká:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky začínám zjišťovat, že mě korejská kosmetika začíná lákat víc a víc. Hlavně kvůli těm super obalům :)

      Vymazat
  7. Líbí se mi, ale sama od sebe bych tohle nezkusila. :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mamka nezačala s korejskou kosmetikou už někdy před delší dobou, tak bych do ní taky nešla. :)

      Vymazat
  8. S kórejskou kozmetikou nemám veľmi skúsenosti, a v poslednom čase ani nič, čo nepredávajú v Dmku :D Ale peeling vyzerá super. Ja používam od Avonu :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Avonu mám taky jeden, ale ten je už pomalu prázdný a než si ho objednám znovu, tak musím chvilku počkat. Většinou mi totiž opakovaně kupované produkty přestanou sedět :(

      Vymazat
  9. masky moc nepoužívam, ale táto vyzerá zaujímavo :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle se dá používat i jako klasický peeling ;)

      Vymazat
  10. Vypadá hodně zajímavě, i když je skoro vůbec nepoužívám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.